هتل های هوشمند جهان

به گزارش ایران عکس، هتل های هوشمند دسته جدیدی از هتل ها هستند که مطمئناً در سال های آینده رشد خواهند کرد و مدل جدیدی از ویژگی ها و خدمات هتل ایجاد خواهد شد. امکانات نوآورانه آن ها، ساده سازی رویه های مختلفی که مهمانان در طول اقامت خود باید با آن ها سر و کار داشته باشند و بعلاوه فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل که این اقامتگاه ها و هتل ها استفاده می نمایند,تنها بعضی از عناصر کلیدی آن ها هستند. در ادامه از شرکت هوش سان به آنالیز هتل های هوشمند جهان و خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید!

هتل های هوشمند جهان

هتل هوشمند چیست؟

هتل هوشمند,ساختمانی است که از وسایل الکترونیکی هوشمند استفاده می نماید. بعلاوه این هتل ها از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می نمایند. فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل به این معنی است که زمانی دستگاه های معمولی اکنون به اتصال اینترنت مجهز شده اند و به آن ها امکان ارسال و دریافت داده ها و ارتباط موثر با یکدیگر را می دهد, می توانند از تمام فهرست هوشمند سازی هتل استفاده نمایند. این توانایی برای اتصال و برقراری ارتباط با اینترنت به دستگاه ها اجازه می دهد تا اطلاعات را از اینترنت پیدا نمایند و با سایر دستگاه های مجاور تعامل داشته باشند. به عنوان مثال, ممکن است به این معنا باشد که چندین دستگاه را می توان از یک بلندگوی هوشمند کنترل کرد یا دستگاه ها را می توان از یک هاب کنترل کرد.تعداد فزاینده ای از هتل های دنیا مفهوم فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل و اتاق هتل هوشمند را پذیرفته اند, اما چرا این فناوری تا این حد محبوب شده است؟ شاید مهمترین علت این باشد که می تواند تجربه واقعی اقامت در هتل را با افزایش جنبه راحتی بهبود بخشد. همانطور که گفته شد, خرید تجهیزات هوشمند سازی هتل به دلایل دیگری مانند توانایی آنها در کاهش بعضی از هزینه های مربوط به اداره یک هتل محبوبیت پیدا نموده اند. این عامل به نوبه خود می تواند نتایج مالی را بسیار بهبود بخشد.

فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل های دنیا

اما به نقطه عطف داستان می رسیم, جایی که باید اطلاعاتی در خصوص فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل های مختلف پیدا کنیم و از یکی از این سیستم ها به عنوان برترین سیستم هتل هوشمند استفاده کنیم. در ادامه به آنالیز فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل های دنیا خواهیم پرداخت.

1. هوشمند سازی هتل با اینترنت اشیا

هتل های زیادی وجود دارند که از اینترنت اشیا برای هوشمندتر کردن هتل خود استفاده می نمایند. اینترنت اشیا یکی از بهینه ترین و سریع ترین راه های هوشمند سازی به شمار میرود که بسیار ارزان تر و در عین حال استفاده بیشتری از آن می گردد.

2. هوشمند سازی هتل با سیستم های برق کشی هوشمند

سیستم هوشمند سازی هتل در مدل هایی مانند KNX احتیاجمند سیم کشی مجدد ساختمان و استفاده از رله ها و جعبه های توزیع ویژه می باشد. این نوع هوشمند سازی احتیاج به برنامه ریزی در زمان ساخت هتل دارد. قدرت این سیستم ها بسیار بالاست و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

برترین هتل های هوشمند دنیا

دنیا دارای هتل های هوشمند بی شماری است. هتل های هوشمند با استفاده از فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل و راه حل های مهندسان هوش مصنوعی, اقدام به هوشمند سازی هتل های خود می نمایند. در ادامه به آنالیز برترین هتل های هوشمند دنیا خواهیم پرداخت.

1. هتل 1000 در ایالات متحده امریکا

هتل 1000 بر هنر سفارشی سازی به وسیله یک IP کاملاً همگرا یا زیرساخت چند رسانه ای در یک معماری واحد تسلط یافته است. این هتل با خرید تجهیزات هوشمند سازی هتل و نصب آن ها به مهمانان اجازه می دهد تا دمای اتاق,آثار هنری و موسیقی مورد نظر خود را انتخاب نمایند. ردیاب های مادون قرمز در اتاق ها وجود دارد که به کارکنان از حضور مهمانان هشدار می دهد.از فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل 1000 می توان به تبلت های سرفیس مایکروسافت در هر اتاق, تلفن های VoIP با صفحه لمسی و اتاق گلف شبیه سازی شده را ارائه می دهد. بعلاوه این هتل 120 اتاق دارد. فضای رویداد آن می تواند تا 75 مهمان، 80 نفر برای یک رویداد با 110 مهمان برای پذیرایی در خود جای دهد.

2. هتل بلو آپ 5050 در لهستان

بلو آپ 5050 یک هتل، رستوران است که به لطف چندین مجموعه هنری دیجیتال به عنوان یک اثر هنری تعاملی نیز عمل می نماید. از فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل بلو آپ می توان به نصب لابی تصاویر مهمانان ویژه مثل سلبریتی ها اشاره نمود. پذیرایی سنتی در بلو آپ 5050 قدیمی است. در عوض، مهمانان با استفاده از کلید دیجیتالی متصل به آیفون ارائه شده به وسیله هتل، اتاق های خود را پیدا نموده و به آنها دسترسی دارند. بلو آپ 5050 شامل 22 اتاق مهمان و فضای رویداد است که می تواند تا 700 نفر را در خود جای دهد.

3. هتل کپسول فضایی پنگنگ در چین

هتل کپسول فضایی پنگنگ دارای برترین فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل های دنیا مثل پرسنلین کامل از ربات های دربان, پیشخدمت و کارکنان میز جلو است. سطوح براق, نئونی, روبات ها و بانک های کامپیوتری تنها بعضی از ویژگی هایی هستند که این هتل را به یک واقعیت علمی تخیلی تبدیل می نمایند. یکی از فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل کپسول فضایی , می توان به تخت های آن اشاره نمود. تخت ها به صورت خلاقانه ای به عنوان تخت های ایستگاه فضایی طراحی شده اند. طراحی مینیمافهرستی که تنها 17 کپسول را در خود جای می دهد, قیمت ارزان ای را به همراه دارد.

4. هتل آلوفت کوپرتینو در ایالات متحده آمریکا

کوپرتینو که در سیلیکون ولی,مرکز فناوری دنیا واقع شده است، درست مانند یک استارتاپ رده بالا است. این هتل با خرید تجهیزات هوشمند سازی هتل و پیشخدمت های رباتیک, امر اقامت در هتل را برای مشتریان خود بسیار مطلوب نموده است. در این هتل یک پیشخدمت روباتیک حوله های کنار استخر و تنقلات اتاق را توزیع می نماید. این ربات بعلاوه سوار آسانسور می گردد و به مهمانان از تحویل کالا هشدار می دهد. هر اتاق با مبلمان مدرن از جمله تلویزیون اپل تزئین شده است. آلوفت کوپرتینو دارای 123 اتاق مهمان و 3 فضای جلسه است و بزرگترین فضای رویداد 1110 فوت مربع می باشد.

5. هتل اکلستون در لندن

نمای بیرونی میدان اکلستون بسیار تاریخی به نظر می رسد. با این حال, فضای داخلی مجموعه ای کامل از فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل به صورت کامل مثل فناوری هایی مانند صفحه کلیدهایی است که موسیقی و نور را کنترل می نماید, دیوارهای دوش با گزینه یخ زدگی فوری، تلویزیون های صفحه تخت تعبیه شده در آینه های حمام, و آی پدهایی که خدمات دربان را از راحتی اتاق شما ارائه می دهند. این هتل دارای 39 اتاق مهمان و یک اتاق رسانه است که می تواند حداکثر 14 مهمان را به سبک اتاق جلسه (تا 30 اتاق برای اتاق ایستاده) در خود جای دهد.

6. هتل یوتل در ایالات متحده آمریکا

این هتل انواع سیستم های پیشرفته مانند کیوسک های چک و تخت های تاشو را ارائه می دهد. شاید مجذوب کننده ترین ویژگی فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل یوتل می تواند روباتی که چمدان ها را در سطل های قفل شده نگه می دارد,باشد. اقلام را می توان بعداً با کد پین و نام خانوادگی بازیابی کرد. اتاق خواب ها دارای دیوارهای تکنو و سیستم های Wi-Fi,صدا و تهویه مطبوع بهینه با سنسورهای حرکت هستند. 669 اتاق مهمان و یک فضای رویداد برای 400 شرکت نماینده وجود دارد.

7. هتل Silken Puerta América در اسپانیا

فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل , هتل Silken Puerta America از تمام استانداردهای معماری فراتر رفته است. هر یک از 12 طبقه در این برج رنگارنگ به وسیله 19 معمار درجه یک به دقت طراحی شده است. در تلاشی بی سابقه, هر طبقه نماینده یک معمار است. اتاق های این هتل در طرح هایی مانند غارهای سفید و دیوارهای لاکی قرمز ظاهر می شوند. پنج فضای منعطف طبقه همکف می توانند تا 1000 نفر را برای جلسات و رویدادها در خود جای دهند. این هتل دارای 315 اتاق برای مهمانان می باشد.

8. هتل W در سنگاپور

یکی از برترین فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل های دنیا در هتل W قرار گرفته است. در این هتل می توانید از موسیقی کنار استخر در کابانای خصوصی لذت ببرید. فناوری موسیقی در حال توسعه به سوییت W هتل است که دارای غرفه دیجیتال خصوصی خود است. نورپردازی LED در سرتاسر هتل اجرا شده است و رنگی شیک و آینده نگرانه ایجاد نموده است. این هتل دارای 240 اتاق مهمان و امکانات ویژه جلسه شامل موسیقی معنوی و رایحه های خاص می باشد. فضای رویداد نزدیک به 15600 فوت مربع است.

خرید تجهیزات هوشمند سازی هتل از شرکت هوش سان

فرایند نصب فهرست تجهیزات هوشمند سازی هتل نه تنها یک رویای گران قیمت نیست, بلکه یک فرآیند بسیار ارزان و بسیار مجذوب کننده است. شرکت هوش سان با دارا بودن سابقه طولانی مدت در فرایند هوشمند سازی هتل ها,می تواند تمام امر هوشمند سازی را با توجه به کیفیت و قیمت مطلوب برای شما کاربر عزیز انجام دهد. بعلاوه خرید تجهیزات هوشمند سازی هتل در این مجموعه نیز میسر است و دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد.برای اطلاعات بیشتر در خصوص https://hooshsun.com و 09356601971 تماس بگیرید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 8 مهر 1402 بروزرسانی: 8 مهر 1402 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2295

به "هتل های هوشمند جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل های هوشمند جهان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های هوشمند جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید