آموزش بیش از 3 هزار نفر در کنگره سراسری پزشکی ورزشی

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، چهاردهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی و نمایشگاه تجهیزات پزشکی عصر روز آدینه بعد از سه روز در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به کار خود انتها داد. دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با اعلام تحقق اهداف از پیش معین شده در این کنگره گفت: کنگره های پزشکی ورزشی فدراسیون هر دو سال یک بار برگزار می گردد و کنگره چهاردهم با استقبال خوبی از طرف پزشکان، مربیان، ورزشکاران و دانشجویان همراه بود و طی آن 102 سخنران در قالب سخنرانی و پنل و کارگاه و 12 مقاله به صورت پوستر ارائه و 19 کارگاه کاربردی برگزار گردید و در مجموع بیش از 3 هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

آموزش بیش از 3 هزار نفر در کنگره سراسری پزشکی ورزشی

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اضافه نمود: یکی از تفاوت های این کنگره با کنگره های گذشته این بود که سعی کردیم از تعداد سخنرانی ها و کارهای تکراری کاسته و به مباحث کاربردی تر بپردازیم که با استقبال خوبی همراه بود و شاهد بودیم که حتی تا روز آخر تمام کارگاه ها با استقبال بالای علاقه مندان همراه بود.

نوروزی خاطر نشان کرد: در بعضی کارگاه ها و سمینارها بیش از 600، 700 نفر حضور داشتند که این مهم نشان از برگزاری هدفمند بود و خوشبختانه با وجود استقبال بالا، نظم خوبی بر روند برگزار حاکم بود و بدون هیچ گونه وقفه ای تمام برنامه های از پیش مشخص شده اجرا شدند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با قدردانی از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و انجمن علمی پزشکان ورزشی، اضافه نمود: این عزیزان در برگزاری این کنگره نقش مهمی ایفا کردند و قدردان آنها هستیم.

نوروزی در مورد نمایشگاه تجیهزات پزشکی گفت: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از فراوری ملی برگزار گردید و خوشبختانه در این بخش نیز شاهد استقبال بالای فراوری کنندگان و همچنین بازدید کنندگان بودیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: با وجود موفقیت های چشمگیر کنگره قطعا در روزهای آینده نشست های کارشناسی و آسیب شناسی لازم را برگزار خواهیم کرد تا در دوره های آینده کنگره های پزشکی ورزشی از نقطه نظر کیفی و کمی همچنان سیر صعودی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 486

به "آموزش بیش از 3 هزار نفر در کنگره سراسری پزشکی ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش بیش از 3 هزار نفر در کنگره سراسری پزشکی ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید