اجرای چندین طرح برای کاهش مشکلات معیشتی خانواده های ارتشی

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران ، امیر اردشیر قائمی امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان و ایثارگران یگان های نزاجا مستقر در کرمانشاه گفت: آنچه امروز در بطن خانواده های ارتش خودنمایی می نماید صفا و صمیمیت است.

اجرای چندین طرح برای کاهش مشکلات معیشتی خانواده های ارتشی

معاون هماهنگ نماینده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: بنا به دستور فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با هدف تحت پوشش قرار دادن مسائل معیشتی طرح امام علی(ع) با 25 عنوان شروع به کار نموده است.

وی طرح اکرام خانواده کارکنان و فرزندان ارتش را یکی از این طرح ها بیان کرد و بیان داشت: این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

امیر قائمی توضیح داد: در این راستا همچنین چندین طرح متنوع جهت تقویت بنیان خانواده ارتش و کاهش معضلات معیشتی را در دستور کار داریم.

معاون هماهنگ نماینده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش در ادامه به وظیفه خطیر نیروهای ارتش اشاره نمود و یادآور شد: مردان بزرگ ارتش در گروه مخابرات 404 نیروی زمینی از ابتدای جنگ تحمیلی تا به امروز حماسه ها آفریدند و در بیش از 240 کیلومتر خط ارتباطی را از نقطه های صفر مرزی تا دفتر فرماندهی به خوبی برقرار کردند.

وی فضای مجازی را یک دام گسترده گردیده از طرف دشمنان اسلام برای فرزندان معرفی کرد واذعان داشت: اگر می خواهیم این فضا را مدیریت کنیم باید نسبت به فرزندان حساس باشیم و آنها را در مقابل این تهدید بزرگ با توجه به اصل مصونیت بخشی بیمه کنیم.

امیر قائمی به مادران توصیه کرد که فرزندان را همانند پدرانشان علاقمند به جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام تربیت نمایند.

معاون هماهنگ نماینده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: آنچه در جامعه امروز محسوس است امنیتی است که در کشور حاکم است و بدون شک یکی از فاکتورهای مهم که سهم بسزایی در این مقوله دارد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است.

لازم به ذکر است، در خاتمه این مراسم از 150 خانواده کارکنان و ایثارگران ارتش در منطقه کرمانشاه تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 14

به "اجرای چندین طرح برای کاهش مشکلات معیشتی خانواده های ارتشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای چندین طرح برای کاهش مشکلات معیشتی خانواده های ارتشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید