اعلام شرایط اضطراری در شرکتهای فناوری دنیا ، 2 کارمند آمازون به کرونا مبتلا شدند ، ممنوعیت سفر کارمندان توییتر، فیسبوک و گوگل به کانونهای کرونا

به گزارش ایران عکس، شرکتهای بزرگ در سراسر دنیا اقدامات فوق العاده ای را برای محدود کردن گسترش کرونای جدید اعمال می نمایند. ممنوعیت سفر و سیاست های کار از راه دور در روزهای اخیر بسیار رایج شده است و دفاتر حضوری تعطیل شده اند، زیرا شرکت هایی که سعی می نمایند کارمندان را از COVID-19 محافظت نمایند پر تعدادند. هم اکنون توییتر، آمازون، گوگل و فیس بوک تعداد نیروهای حضوری خود در کانونهای خطر را کاهش داده اند.

اعلام شرایط اضطراری در شرکتهای فناوری دنیا ، 2 کارمند آمازون به کرونا مبتلا شدند ، ممنوعیت سفر کارمندان توییتر، فیسبوک و گوگل به کانونهای کرونا

با تور زمستانی عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از یاهو فاینانس،اقدامات احتیاطی به دلیل افزایش تعداد عفونت ها ادامه می یابد و کارمندان آمازون و گوگل برای آنالیز احتمال ابتلا به کرونا آزمایش می دهند. آمازون خاطرنشان کرد که در حال حاضر تست کرونای دو کارمند این شرکت که در ایتالیا کار می نمایند مثبت بوده و در نتیجه ممنوعیت سفر به ایتالیا ، کره جنوبی و چین را اعمال نموده است. سخنگوی آمازون به یاهوفاینانس گفت: ما از کارمندان آسیب دیده که در میلان بودند و اکنون در قرنطینه هستند پشتیبانی می کنیم.

براساس گزارش هایی دیگر نیز ، یک کارمند گوگل در دفتر زوریخ این غول فناوری آزمایش شده و تست کورنای او نیز مثبت بوده است. گفته شده است که کارکنان آمازون از مسافرت های داخلی و بین المللی تا اطلاع ثانوی منع شده اند و حتی مصاحبه شغلی در آمازون به جای مصاحبه حضوری به کنفرانسهای ویدیویی تغییر حالت پیدا می نماید.

گوگل نیز سفر کارمندان خود به ایران ، بخش هایی از ایتالیا ، کره جنوبی و ژاپن را محدود می نماید. حتی شرکت هایی که تا به امروز آلودگی نداشته اند ، اقدامات احتیاطی را انجام می دهند. توییتر روز یکشنبه در وبلاگ خود گفت: تعلیق مسافرتها و رویدادهای غیر ضروری در امور تجاری به عنوان بخشی از تلاشها برای اطمینان از سلامت و ایمنی کارمندان و شرکای ما اجرایی خواهد شد.

محدودیت های سفر به ایتالیا ، کره جنوبی و چین در فیس بوک نیز به شکل رسمی اعلام شده است. سخنگوی فیس بوک گفت: اولویت ما سلامتی و ایمنی تیم های ما است. ما همچنان شرایط را رصد می کنیم و هدایت های خود را برای کارمندان به روز می کنیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 777

به "اعلام شرایط اضطراری در شرکتهای فناوری دنیا ، 2 کارمند آمازون به کرونا مبتلا شدند ، ممنوعیت سفر کارمندان توییتر، فیسبوک و گوگل به کانونهای کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط اضطراری در شرکتهای فناوری دنیا ، 2 کارمند آمازون به کرونا مبتلا شدند ، ممنوعیت سفر کارمندان توییتر، فیسبوک و گوگل به کانونهای کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید