افزایش شیوع کرونا در بیشتر کشور های اروپایی

به گزارش ایران عکس، گزارش ها از افزایش شیوع کرونا در بیشتر کشور های اروپایی به خصوص در آلمان، فرانسه و اسپانیا حاکی است.

افزایش شیوع کرونا در بیشتر کشور های اروپایی

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از بی بی سی، شیوع کرونا در بیشتر کشور های اروپایی همچنان رو به صعود است؛ بطوری که کشور های آلمان، فرانسه و اسپانیا رکورد های جدیدی را در مورد ابتلا به کرونا به ثبت رساندند.

بر اساس گزارش بی بی سی، در حالی که کشور های اروپایی در حال مبارزه برای محدود کردن گسترش کرونا ویروس هستند، آلمان شاهد بالاترین تعداد ابتلای روزانه به کرونا در بیش از سه ماه گذشته بوده است.

مقامات آلمان اعلام نموده اند بیش از 1200 مورد ابتلا به کرونا در آلمان در 24 ساعت گذشته گزارش شده است. طبق اعلام مقامات آلمان، این افزایش ناشی از بازگشت مردم از تعطیلات است.

این افزایش آمار ابتلا پس از آن اتفاق می افتد که مقامات آلمان در مورد سفر های غیر ضروری به اسپانیا هشدار داده بودند.

وزیر خارجه آلمان گفته است هشداری مسافرتی در مورد سفر به پایتخت اسپانیا و نیز سرزمین باسک (بخشی خودمختار در اسپانیا) را در روز سه شنبه داده است. این در حالی است که هشدار ها در مورد سفر به منطقه آراگون، کاتالونیا و نابارا (که هر سه از مناطق خودمختار در اسپانیا محسوب می شوند) و پیش از این صادر شده بود، همچنان پابرجاست.

آلمان بیش از 9 هزار مورد مرگ و میر ناشی از کرونا را از زمان شروع این همه گیری به ثبت رسانده است.

در همین حال، فرانسه از ثبت 2 هزار و 524 مورد ابتلای جدید به کرونا اطلاع داد که این رقم، بالاترین ابتلای روزانه از زمانی به حساب می آید که قرنطینه در ماه مه در این کشور برداشته شده بود. همچنین ماراتون پاریس طبق اعلام سازمان دهندگان آن سال جاری و در حالی که فرانسه با افزایش موارد ابتلا به کرونا روبروست، لغو شد.

قرار بود این ماراتون در تاریخ 5 آوریل برگزار گردد، اما بعدا به تاریخ 15 نوامبر بخاطر کرونا موکول شده بود. سازمان دهندگان این ماراتون گفته اند تمام کوشش خودشان را نموده بودند تا این رویداد را حفظ نمایند؛ اما احساس می نمایند مجبور هستند تا آن را لغو نمایند.

پیشتر نیز مقامات فرانسه از اجباری شدن زدن ماسک در پاریس در مکان های سرباز شلوغ اطلاع داده بودند. زدن ماسک در تمامی مکان های عمومی محصور در سرتاسر فرانسه پیش از این اجباری شده بود.

همچنین اسپانیا با بدترین شرایط نرخ ابتلا در اروپای غربی روبرو است. بنابر گزارشها، اسپانیا در روز سه شنبه از ابتلای یک هزار و 418 نفر و روز چهارشنبه از ابتلای 1690 نفر اطلاع داد.

سالوادور مکیپ از کارشناسان علوم بهداشتی در دانشگاه آزاد کاتالونیا به خبرگزاری فرانسه گفت: اسپانیا در لحظاتی وخیم به سر می برد.

همچنین یونان روز چهارشنبه از ابتلای 262 موارد جدید ابتلا به کرونا اطلاع داد که این رقم، بالاترین آمار روزانه در این کشور از زمان شروع این همه گیری است.

لازم به ذکر است تا کنون بیش از 20 میلیون و 820 هزار نفر در دنیا به کرونا مبتلا شده اند که از این میان، بیش از 747 هزار نفر در دنیا جان خود را از دست داده اند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1163

به "افزایش شیوع کرونا در بیشتر کشور های اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شیوع کرونا در بیشتر کشور های اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید