اقدام تحسین برانگیز باشگاه چلسی در روزهای کرونایی

به گزارش ایران عکس، باشگاه چلسی در روزهایی که بیشتر باشگاه های اروپایی با مشکل مالی روبه رو هستند، دست به اقدام جالبی زد.

اقدام تحسین برانگیز باشگاه چلسی در روزهای کرونایی

به گزارش خبرنگاران، بیشتر باشگاه های اروپایی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) با مسائل مالی جدی روبه رو شده اند، برای به حداقل رساندن پیامدهای این بحران مالی دست به کارهای مختلفی از جمله کاهش توافقی دستمزد بازیکنان و یا قطع همکاری با بعضی کارکنان شان زده اند، اما در این بین باشگاه چلسی دست به اقدام تحسین برانگیزی زد.

باشگاه چلسی اعلام نمود به طور کامل حقوق کارکنان پاره وقت خود را در ماه آوریل (ماه جاری میلادی) پرداخت خواهد نمود. این کارکنان که معمولاً در روزهایی که چلسی در استادیوم استفوردبریج بازی دارد با این باشگاه همکاری می نمایند که شامل نیروهای امنیتی، نیروهای خدماتی و پشتیبانی و غیره می شوند.

بر این اساس باشگاه چلسی حاضرشده دستمزد کامل این افراد را بابت بازی های به تعویق افتاده در ماه آوریل از جمله بازی آبی پوشان لندنی مقابل تیم های استون ویلا، بایرن مونیخ و لسترسیتی را بپردازد.

همچنین این باشگاه انگلیسی حقوق اسطوره های خود مانند رون هریس، گری چیورس، پل کانوویل، کری دیکسون و بابی تامبلیگ که در پست های ویژه در این باشگاه مشغول به کار هستند را نیز پرداخت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 971

به "اقدام تحسین برانگیز باشگاه چلسی در روزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام تحسین برانگیز باشگاه چلسی در روزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید