انتقال هپکو به ایمیدرو منتظر مصوبه هیات وزیران است ، عدم رونق تولید تحت تاثیر مسائل کارگری!

به گزارش ایران عکس، سخنگوی کمیته بررسی واگذاری هپکو با اشاره به اینکه عدم رونق تولید در این کارخانه تحت تأثیر مسائل کارگری است، گفت: انتقال شرکت به ایمیدرو منتظر مصوبه هیات وزیران است.

انتقال هپکو به ایمیدرو منتظر مصوبه هیات وزیران است ، عدم رونق تولید تحت تاثیر مسائل کارگری!

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جواد صلاحی، سخنگوی کمیته بررسی واگذاری هپکو با اشاره به اینکه سهام این شرکت از سال گذشته در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است، اظهار کرد: در حال حاضر فرایند واگذاری هپکو به وزارت صنعت، معدن و تجارت طی می شود.

صلاحی بیان نمود: هدف از واگذاری شرکت به وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزایش تولید تجهیزات در این شرکت است.

سخنگوی کمیته بررسی واگذاری هپکو عدم رونق تولید در هپکو را تحت تأثیر مسائل کارگری دانست و افزود: این واگذاری می تواند ضمن تأمین مطالبات کارگران، باعث بهره وری و افزایش تولید در هپکو شود.

وی ادامه داد: برای انتقال سهام هپکو به ایمیدرو، نیاز به مصوبه هیات وزیران است و در این مصوبه قرار است نحوه و چهارجوب واگذاری معین شود. اما پیش از این واگذاری، وزارت صنعت، معدن و تجارت با تشکیل کمیته بررسی مسائل هپکو، ارزیابی های لازم را انجام می دهد.

گفتنی است؛ شرکت هپکو از سال 85 به بخش خصوصی واگذار شده و در آن زمان تولید شرکت سالانه بیش از 2000 دستگاه خودرو و تجهیزات سنگین راه سازی بوده است. اما پس از گذشت چند مدیریت ناکارآمد و شیوه های اشتباه در هپکو باعث شد، تولید از این مجموعه عظیم اقتصادی رخت بربندند. کارگران هپکو به دنبال تأمین حقوق خود از طریق بازگشت رونق تولید به کارخانه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1104

به "انتقال هپکو به ایمیدرو منتظر مصوبه هیات وزیران است ، عدم رونق تولید تحت تاثیر مسائل کارگری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال هپکو به ایمیدرو منتظر مصوبه هیات وزیران است ، عدم رونق تولید تحت تاثیر مسائل کارگری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید