انصاری: سرنوشت مان دست خودمان است و در لیگ برتر می مانیم

به گزارش ایران عکس، هافبک تیم فوتبال پیکان تاکید کرد که این تیم در لیگ برتر ماندگار خواهد شد و امیدوار است تیمش در بازی با سپاهان نتیجه خوبی بگیرد.

انصاری: سرنوشت مان دست خودمان است و در لیگ برتر می مانیم

جابر انصاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط فعلی تیمش بعد از تساوی مقابل استقلال گفت: ما مقابل استقلال نمایش خوبی داشتیم و می توانستیم برنده هم باشیم اما دریافت یک امتیاز هم بد نبود. حالا هم فقط یک بازی باقی مانده و امیدوارم در بازی با سپاهان نتیجه خوبی بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. در حال حاضر سرنوشت دست خودمان بوده و اعتقاد من این است که در لیگ برتر ماندگار خواهیم شد.

وی در خصوص بازی حساس با سپاهان تأکید کرد: این یک بازی مهم و سخت است، سپاهان پیروزی می خواهد تا سه امتیاز این بازی را بگیرد و ما هم می خواهیم در لیگ برتر بمانیم. آنها بعد از تغییر کادر فنی یک برد به دست آوردند و در تهران هم دنبال دریافت سه امتیاز هستند اما بچه های ما خیلی انگیزه دارند تا در این بازی نتیجه لازم را بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. این درست که امسال به دلیل برخی مسائل نتایج لازم را نگرفتیم، اما پیکان تیمی است که پتانسیل فنی خوبی دارد و حیف است که به لیگ یک سقوط کند.

انصاری در خصوص شرایطش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: قرارداد من رو به اتمام است و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم. بعد از اتمام لیگ سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1173

به "انصاری: سرنوشت مان دست خودمان است و در لیگ برتر می مانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری: سرنوشت مان دست خودمان است و در لیگ برتر می مانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید