انفجار در منچسترسیتی، شروع زوال پرسرعت

به گزارش ایران عکس، باشگاه منچسترسیتی به دلیل عدم رعایت قوانین فیرپلی اقتصادی اخیرا از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با دو سال محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شده است.

انفجار در منچسترسیتی، شروع زوال پرسرعت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس در مقطع فوق لیسانس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه منچسترسیتی با این اتفاق با یک فاجعه فوتبالی روبرو شده است چرا که عواقب سنگینی به دلیل محرومیت دو ساله از اروپا در انتظار این تیم خواهد بود.

غیب من سیتی در اروپا به معنای فسخ قرارداد با اسپانسرهایی است که بابت آن پول هایی نجومی به این تیم انگلیسی بابت حضور در لیگ قهرمانان اروپا می دادند. بر اساس ارزیابی ها ضرری معادل 130 میلیون پوند در انتظار تیم آبی پوش شهر منچستر است.

علاوه بر آن انتقال لیونل مسی به این تیم اکنون به یک شوخی تبدیل شده است ضمن اینکه ستاره های بزرگ این تیم نظیر آگوئرو، لاپورته، دی بروین و استرلینگ در معرض جدایی قرار گرفته اند. آنها نمیخواهند در تیمی بازی نمایند که جایی در اروپا ندارد.

مهم تر از آن جدایی احتمالی پپ گواردیولا سرمربی پیروز اسپانیایی از این تیم است. گفته می گردد که گواردیولا را باید از همین الان سرمربی فصل آینده تیم یوونتوس بدانیم.

دی بروین ستاره بلژیکی من سیتی نخستین بازیکنی است که می خواهد از این تیم برود. او بابت غیبت دو ساله تیمش از لیگ قهرمانان اروپا ضرری سه میلیون پوندی خواهد نمود چرا که بعضی از اسپانسرهای تبلیغاتی که با او قرارداد دارند دیگر نمی خواهند با او همکاری نمایند.

جدی ترین احتمال در رابطه با منچسترسیتی این است که قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس در سال 2014 سلب می گردد.

روزهای بدی در انتظار این تیم است و تصور می رود دوباره به همان تیمی تبدیل گردد که در دهه 90 میلادی کاملا رو به زوال رفته بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 807

به "انفجار در منچسترسیتی، شروع زوال پرسرعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار در منچسترسیتی، شروع زوال پرسرعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید