باشگاه یوونتوس قرارداد ایگواین را فسخ می نماید؟

به گزارش ایران عکس، باشگاه یوونتوس ممکن است قرارداد مهاجم آرژانتینی اش را فسخ کند.

باشگاه یوونتوس قرارداد ایگواین را فسخ می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، باشگاه یوونتوس از اوایل هفته پیش رو از بازیکنان خارجی اش که در حال حاضر به خاطر تعطیلی مسابقات باشگاهی در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) در کشورهای خود به سرمی برند، خواهد خواست تا به ایتالیا بازگردند، این در حالی است که زمان از سرگیری مسابقات سری A هنوز نامشخص است.

در این بین گونسالو ایگواین از این تصمیم باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن بازیکنان خارجی اش در حالی که همچنان کشور ایتالیا به شدت درگیر مسئله کروناست، ابراز نارضایتی نموده است و تمایلی به بازگشت به تورین در این شرایط ندارد.

با این شرایط ممکن است این مهاجم آرژانتینی در سرانجام فصل مجبور به ترک یووه گردد. نشریه ایتالیایی توتو اسپورت اطلاع داد باشگاه یوونتوس میخواهد هشت بازیکن خارجی خود را به ایتالیا فرابخواند و آنها در بازگشت به ایتالیا به قرنطینه خانگی خواهند رفت، اما در خصوص ایگواین 32 ساله که قراردادش با یوونتوس در سال 2021 به اتمام می رسد سه سناریوی احتمالی وجود دارد.

بر اساس این گزارش این سه سناریو برای گونسالو ایگواین عبارتند از: بازگشت به تورین و به سرانجام بردن فصل همراه با یوونتوس، ماندن در آرژانتین کنار مادر بیمارش و توافق با یوونتوس برای فسخ قرارداد خود و یا فسخ یک جانبه قراردادش توسط یوونتوس به دلیل نقض قوانین باشگاه.

گفته می گردد یوونتوس به شدت دنبال به خدمت دریافت آرکادیوش میلیک از ناپولی است که با این شرایط جدایی ایگواین از یووه قطعی به نظر می رسد.

تیم های سری A امیدوار هستند تا از تاریخ 4 مِی (15 اردیبهشت) بتوانند تمرینات خود را از سر بگیرند، این در حالی است که کشور ایتالیا در حال حاضر در قرنطینه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 994

به "باشگاه یوونتوس قرارداد ایگواین را فسخ می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه یوونتوس قرارداد ایگواین را فسخ می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید