برانکو به شاگردانش اجازه تمرین نداد، به خاطر بلندی چمن

به گزارش ایران عکس، به خاطر بلندی چمن، برانکو تمرین تیمش را تعطیل کرد و از مسئولان باشگاه خواست که تا بعد از ظهر زمین چمن را آماده نمایند.

برانکو به شاگردانش اجازه تمرین نداد، به خاطر بلندی چمن

به گزارش خبرنگاران ، قرار بود پرسپولیس از امروز صبح و عصر تمرین کند که البته آقای سرمربی برای نوبت دوم، یک بازی دوستانه را تدارک دیده بود اما هم تمرین صبح را لغو کرد و هم آن بازی را. برانکو تنها چند ساعت بعد از ورود به تهران، به استادیوم شهید کاظمی رفت تا شاگردانش را تمرین بدهد اما به ناگهان خبر رسید که او تغییر برنامه داده و بازیکنان پرسپولیس را به خانه فرستاده است.

مرد کروات انتظار داشت در بازگشت به تهران همه چیز برای اجرای برنامه هایش مهیا باشد اما انگار باشگاه فراموش نموده بود که محل تمرین را پیش از آمدن برانکو آماده کند. اتفاقی که باعث ناراحتی سرمربی پرسپولیس شد و او بخاطرش تمرین را تعطیل کرد. بلندی چمن استادیوم، همان چیزی بود که ایوانکوویچ را به تغییر برنامه مجبور کرد.

آقای سرمربی بعد از مرخص کردن بازیکنانش در استادیوم ماند و از مسئولان باشگاه خواست که تا بعد از ظهر چمن را آماده نمایند. او البته بازی دوستانه ای را هم که تدارک دیده بود، به زمان دیگری موکول کرد و قرار شد پرسپولیسی ها در نوبت عصر تمرین نمایند.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 28

به "برانکو به شاگردانش اجازه تمرین نداد، به خاطر بلندی چمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو به شاگردانش اجازه تمرین نداد، به خاطر بلندی چمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید