بهاروند: روز تصویب اساسنامه فدراسیون در تاریخ فوتبال کشور ماندگار شد

به گزارش ایران عکس، سرپرست فدراسیون فوتبال، روز هشتم آذر 99 را که اساسنامه این فدراسیون به تصویب رسید، روزی ماندگار در تاریخ فوتبال کشور می داند.

بهاروند: روز تصویب اساسنامه فدراسیون در تاریخ فوتبال کشور ماندگار شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون، مهدی محمد نبی دبیرکل و محمود اسلامیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و لیلا صوفی زاده برگزار شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در آغاز این نشست، بهاروند در ابتدا ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد جواد تقی پور، کمک داور برجسته به جامعه فوتبال کشور، با اشاره به برگزاری مجمع تأیید اساسنامه و قوانین انتخاباتی از تلاش مجدّانه ارکان فدراسیون در این جهت و همچنین همراهی صمیمانه اعضای مجمع در تصویب قاطعانه این سند تاریخی، ابراز تشکر کرد.

وی در این باره مطرح نمود: هشتم آذر ماه سال 99 به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ فوتبال کشور به ثبت رسید و اینک فوتبال ما با مهر تأییدی که فیفا بر اساسنامه جدید فدراسیون زد، حرکت پُرشتاب خود جهت رسیدن به موفقیت های آینده را آغاز خواهد کرد.

در ادامه محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی درباره تدوین نقشه راه و مراحل منتهی به تصویب اساسنامه جدید مطرح نمود: خوشبختانه مجمع اخیر که به شکل برخط و با حضور و همراهی تام و تمام اعضای مجمع به شکل برخط برگزار شد، بازتاب مثبت گسترده ای میان اهالی فوتبال داشت و طی این فرآیند مهم، با استقبال فراوان خانواده فوتبال روبرو شد. فدراسیون بلافاصله پس از انجام مجمع عمومی تصویب اساسنامه جدید و قوانین انتخاباتی، نقشه راه بعدی را جهت برگزاری مجمع انتخاباتی آغاز کرد و بر این اساس، در این فاز مراحل مربوط به ارسال نقشه راه برپایی مجمع انتخاباتی در موعد مقرر به فدراسیون بین المللی فوتبال انجام می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1374

به "بهاروند: روز تصویب اساسنامه فدراسیون در تاریخ فوتبال کشور ماندگار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند: روز تصویب اساسنامه فدراسیون در تاریخ فوتبال کشور ماندگار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید