بیت آشور: امیدوارم از وایت کپس به تیم ملی برسم، عاشق حمله کردن هستم

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران: مدافع 26 ساله تیم ملی کشورمان پس از ملحق شدن به ونکوور وایت کپس کانادا گفت: امیدوارم با عملکرد خوبم در این تیم به تیم ملی ایران برسم.

بیت آشور: امیدوارم از وایت کپس به تیم ملی برسم، عاشق حمله کردن هستم

به گزارش خبرنگاران، استیون بیت آشور، مدافع راست تیم ملی کشورمان پس از اینکه از سن خوزه ارث کوئیک جدا و به طور رسمی با تیم ونکوور وایت کپس ملحق شد روز گذشته (سه شنبه) در تمرینات این تیم کانادایی در دانشگاه بریتیش کلمبیا حضور پیدا کرد.

این مدافع 26 ساله که هنوز مبلغ انتقالش به تیم وایت کپس فاش نشده است علاقه زیادی به حضور در کارهای تهاجمی تیم دارد به طوری که در 3 فصل گذشته 16 پاس گل هم برای هم تیمی هایش در سن خوزه ساخته است.

بیت آشور پس از حضور در تمرینات پیش فصل تیم وایت کپس گفت: من عاشق شرکت در کارهای تهاجمی تیم هستم. باید بگویم بازیکنی فوق العاده سختکوش هستم و به عنوان یک مدافع تمایلی به شکست خوردن ندارم. وظیفه اول من دفاع کردن است ولی تشنه حضور در کارهای تهاجمی تیم هستم تا در گلزنی و ایجاد موقعیت برای هم تیمی هایم سهیم باشم.

وی اضافه کرد: به اخلاق کاری خود افتخار کرده و فکر می کنم بتوانم این رویه را در وایت کپس نیز پیاده کنم. با کارل رابینسون، سرمربی جدیدم هم در این خصوص صحبت کردم. او می خواهد من آرام آرام خودم را با بازیکنان دیگر وفق دهم. امیدوارم بتوانم با سختکوشی خود همانند 5 ساله گذشته فرازونشیب ها را در این تیم هم پشت سر بگذارم.

بیت آشور که تا کنون 3 بازی ملی در کارنامه اش به ثبت رسانده، تابستان امسال این شانس را دارد تا به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل در ترکیب تیم کارلوس کی روش حضور داشته باشد.

استیون همچنین در این خصوص گفت: دعوت شدن به اردوی تیم ملی ایران همیشه پراهمیت است. من همیشه می گویم که بازیکنان خوبی اینجا هستند و اگر در این لیگ خوب بازی کنم شانس حضور در تیم ملی را خواهم داشت. امیدوارم بتوانم شروع خوبی در وایت کپس داشته باشم و از این طریق به تیم ملی ایران برسم.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 267

به "بیت آشور: امیدوارم از وایت کپس به تیم ملی برسم، عاشق حمله کردن هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت آشور: امیدوارم از وایت کپس به تیم ملی برسم، عاشق حمله کردن هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید