ترامپ از تصویر سگ شرکت کننده در عملیات کشتن البغدادی رونمایی کرد

به گزارش ایران عکس، رئیس جمهور آمریکا در صفحه شخصی خود در توئیتر از تصویر سگ شرکت کننده در عملیات ادعایی کشتن سرکرده داعش رونمایی کرد.

ترامپ از تصویر سگ شرکت کننده در عملیات کشتن البغدادی رونمایی کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شامگاه دوشنبه (به وقت تهران) در پیامی در توئیتر از سگ شرکت کننده در عملیات تعقیب و کشتن ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تروریستی داعش رونمایی کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: ما تصویر سگ فوق العاده ای که این کار بزرگ در دریافت و کشتن سرکرده داعش، ابوبکر البغدادی مشارکت داشت را از طبقه بندی محرمانه خارج کردیم. (نام این سگ هنوز از طبقه بندی محرمانه خارج نشده است).

ترامپ در کنفرانس خبری که روز یکشنبه در کاخ سفید درباره عملیات کشته شدن البغدادی در شمال غرب سوریه برگزار کرده بود از این سگ بسیار تعریف کرده و گفته بود تنها کسی که از طرف آمریکایی در این عملیات مجروح شده، یک سگ با استعداد بوده است. (جزئیات بیشتر)

نکته جالب توجه دیگر در کنفرانس خبری روز یکشنبه ترامپ این بود که درباره کشته شدن البغدادی گفت که وی مانند یک سگ کشته شد و اصلا مرگی قهرمانانه نداشت و مثل یک بزدل کشته شد و موقع کشته شدن، گریه می کرد و زار می زد.

این موارد در حالی است که هنوز درباره صحت خبر کشته شدن البغدادی تردیدهای جدی وجود دارد.

سخنگوی سازمان ملل روز دوشنبه در کنفرانسی خبری گفت که سازمان ملل نمی تواند اعتبار اظهارات آمریکا درباره کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش را تایید کند و معتقدیم که چنین اطلاعاتی باید توسط طرف های مختلفی مورد تایید قرار بگیرد. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 521

به "ترامپ از تصویر سگ شرکت کننده در عملیات کشتن البغدادی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از تصویر سگ شرکت کننده در عملیات کشتن البغدادی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید