ترامپ کنفرانس مطبوعاتی پایانی نشست ناتو را لغو کرد

به گزارش ایران عکس، ایرنا نوشت: به دنبال ناخوشنودی رییس جمهوری آمریکا از مواضع رهبران اعضای ناتو، ترامپ روز چهارشنبه به طور ناگهانی کنفرانس مطبوعاتی پایانی نشست ناتو را لغو کرد.

ترامپ کنفرانس مطبوعاتی پایانی نشست ناتو را لغو کرد

به گزارش شبکه سی ان بی سی، ترامپ به دلایل نامعلوم کنفرانس مطبوعاتی خاتمهی نشست هفتادمین سالگرد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) که در لندن برگزار گردید را لغو کرد.

ترامپ در پیامی توییتری با مهم نبودن نشست خاتمهی ناتو گفت: بعد از اتمام جلسات امروز به واشنگتن باز می گردم. در خاتمه کنفرانس ناتو نشست خبری نخواهیم داشت چون ظرف دو روز گذشته بارها کنفرانس خبری داشته ایم. سفر همه به سلامت.

کنفرانس مطبوعاتی ترامپ قرار بود پس از یک سری جلسات دو جانبه میان اعضای ناتو از جمله آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا برگزار گردد اما ساعاتی قبل از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی فیلمی از جاستین ترودو نخست وزیر کانادا بعد از ملاقات دو جانبه با دونالد ترامپ در جمع بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه منتشر شد که وی درحال تمسخر ترامپ است.

ترامپ نیز در واکنش به همین موضوع نخست وزیر کاناد را فردی دو رو توصیف کرد.

رییس جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال که درباره سخنان ترودو که ظاهراً در حال تمسخر ترامپ است چه نظر دارد گفت: آو آدم دو رویی است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 597

به "ترامپ کنفرانس مطبوعاتی پایانی نشست ناتو را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ کنفرانس مطبوعاتی پایانی نشست ناتو را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید