تقاضای حاجی دلیگانی برای تشکیل جلسات مشترک دولت و مجلس برای حل تورم

به گزارش ایران عکس، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به این که دولت و مجلس با تعامل و هم زبانی می توانند راهکارهای مناسب برای برون رفت از وضع موجود پیدا کنند، گفت: پیشنهاد می کنم هرچه سریع تر دولت و مجلس جلسات مشترکی را برای حل مسئله تورم و تنظیم نبودن قیمت ها در بازار تشکیل دهند.

تقاضای حاجی دلیگانی برای تشکیل جلسات مشترک دولت و مجلس برای حل تورم

به گزارش خبرنگاران، حسنیعلی حاجی دلیگانی در تذکری در جلسه علنی امروز خاطرنشان کرد: در هفته گذشته که ما در بین مردم بودیم دغدغه و نگرانی مردم در خصوص گرانی ها و به خصوص موضوع بنزین مشهود بود تاکنون ما در چندین جلسه راهکارهای مرکز پژوهش های مجلس را برای برون رفت از وضعیت کنونی بررسی کرده ایم و پیشنهاد داده ایم تا جلسات مشترکی بین دولت و مجلس برای بررسی مسائل تشکیل شود.

وی در ادامه تاکید کرد: دغدغه و نگرانی مردم از تورم و تنظیم نبودن بازار واضح است به عنوان مثال امروز که در آستانه ماه رمضان هستیم خرما که یک محصول با تولیدات بالا در داخل کشور است به قیمت سرسام آوری به فروش می رسد ما پیشنهاد می کنیم تا دولت و مجلس جلسات مشترکی را هر چه زودتر تشکیل دهد و راهکارهای موجود برای برون رفت وضع کنونی را بررسی کنیم. دولت و مجلس با هم زبانی و تعامل می توانند راهکار مناسبی برای برون رفت از مسائل روز جامعه پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 191

به "تقاضای حاجی دلیگانی برای تشکیل جلسات مشترک دولت و مجلس برای حل تورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای حاجی دلیگانی برای تشکیل جلسات مشترک دولت و مجلس برای حل تورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید