شرح در خصوص لیست خروجی پرسپولیس، جزئیات بدهی های باشگاه سرخ

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به تشریح آخرین اتفاقات و وضعیت این باشگاه پرداخت و در خصوص بعضی مسائل توضیحاتی ارائه کرد. در توضیحات حسین قدوسی آمده است:

شرح در خصوص لیست خروجی پرسپولیس، جزئیات بدهی های باشگاه سرخ

باشگاه پرسپولیس جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله آذربایجان شرقی را به خانواده قربانیان زلزله و مردم خطه غیور آذربایجان صمیمانه تسلیت می گوید و برای مصدومان و مجروحان آرزوی بهبودی داریم.

آقای کالدرون درباره مسایل اقتصادی و مطالبات خود هیچ صحبت جدیدی با باشگاه نداشته اند. هفته گذشته بود که ایشان علاوه بر پیگیری حق و حقوق کل تیم درباره پرداخت مطالبات خود با آقای انصاری فرد صحبت کردند و مدیریت باشگاه هم به ایشان اعلام داشت تا دو سه هفته دیگر مطالبات شما و بخشی از قراردادهای بازیکنان پرداخت می گردد.

باشگاه می کوشد با توجه به اینکه بخشی از درآمدهای سال جاری صرف مطالبات فصل گذشته بازیکنان و بدهی ها برای اخذ مجوز حرفه ای شده طرح هایی را برای افزایش درآمدها اجرا کند.

بازیکنان بابت فصل جاری دوازده درصد دریافتی داشته اند و از فصل قبل هم طلب دارند، بعضی ده تا بیست درصد و بعضی مثل رسن، رادو و بیرانوند بیشتر و حتی تا سی و پنج درصد. آنها و کادرفنی و دیگر اعضای تیم شرایط را درک نموده و صبوری نموده اند و باشگاه این معرفت آنها را جبران می نماید.

علاوه بر مطالبات فصل گذشته بازیکنان مطالبات سنگین آقای برانکو و دستیارانش، شکایت پانصد هزار یورویی بودیمیر و هفت میلیاردی ریحان فیلم که ادعای غرامت هم نموده اند و طلب سه میلیاردی یک آژانس هواپیمایی و دیگر بدهی ها هم هست که باید با چاره اندیشی و توافق پرداخت گردد. شکایت بودیمیر وصول شده و باشگاه دفاعیه خود را با فیفا ارسال می نماید.

مدیریت باشگاه برای عبور از این چالش ها تدابیری اندیشیده و ان شالله تا قبل از بازی بعدی مطالبات کادر فنی و بازیکنان تیم پرداخت می گردد. دیگر چالش های اقتصادی هم با برنامه ریزی و زمان حل و فصل خواهد شد. بعضی مسائل دیگر هم وجود دارد که ترجیح می دهیم فعلا به آنها نپردازیم.

حقیقتا آقای انصاری فرد کار فوق العاده سختی در پیش دارند و می بینید که بعد از هت تریک قهرمانی شاهد بعضی کارشکنی ها علیه پرسپولیس از این سو و آن سو هم هستیم و مسایل اقتصادی تنها دردسر باشگاه نیست.

در چنین شرایطی باشگاه به حمایت و صبوری طرفداران بیش از هر زمان دیگری احتیاج دارد. از همراهی و اتحاد آنها ممنونیم و درخواست می کنیم به حواشی توجه ای نداشته باشند و بدانند باشگاه طبق اعلام احتیاجهایی کادر فنی در جابجایی نیم فصل اقدام می نماید و توجه به حدس ها که اغلب صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست جز حاشیه و لطمه زدن به تیم ثمر دیگری ندارد.

بدون هیچ پرده پوشی تاکید می کنیم لیست مازادی داده نشده و سرمربی برای جابجایی فعلا فقط جذب مهاجم را خواهان شده اند و امیدواریم با پیگیری باشگاه و تصمیم نهایی کادر فنی خط حمله تیم با جذب مهاجم تاثیرگذار و گلزن تقویت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 547

به "شرح در خصوص لیست خروجی پرسپولیس، جزئیات بدهی های باشگاه سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح در خصوص لیست خروجی پرسپولیس، جزئیات بدهی های باشگاه سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید