تکمیل و تجاری سازی 23 هزار دستگاه از محصولات سایپا

به گزارش ایران عکس، گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش عرضه و تحویل خودرو به مشتریان، در سه هفته اخیر و با وجود تعطیلات تابستانی خودروسازان، نزدیک به 23 هزار دستگاه خودرو از انواع محصولات دارای کسری قطعات را تکمیل و تجاری سازی نموده است.

تکمیل و تجاری سازی 23 هزار دستگاه از محصولات سایپا

به گزارش سایپانیوز، خطوط فراوری صنعت خودرو کشور از جمله گروه خودروسازی سایپا به منظور انجام تعمیرات نگهداری سالانه (اوورهال) از 30 تیر تا 9 مردادماه در تعطیلات تابستانی بودند؛ با این وجود گروه خودروسازی سایپا به منظور بهره گیری از حداکثر فرصت برای پوشش تعهدات مشتریان در سه هفته اخیر، حدود 23 هزار دستگاه انواع محصولات دارای کسری قطعات را تکمیل و تجاری سازی کرد.

این خودرو ها به همراه محصولاتی که فراوری آن ها از روز نهم مردادماه در خطوط فراوریی گروه خودروسازی سایپا از سر گرفته می گردد، تحویل مشتریان خواهد شد.

پیش بینی می گردد با تکمیل کاری این تعداد خودرو، علاوه بر کاهش قابل توجه در خودرو های ناقص موجود در سایپا، فرایند تحویل خودرو مشتریان این گروه خودروسازی سرعت بیشتری پیدا کند.

لازم به ذکر است اندازه تعهدات جاری و آینده مربوط به تحویل خودرو های مشتریان به عدد بی سابقه 170 هزار دستگاه کاهش یافته که به گفته معاون بازاریابی و فروش سایپا، همه این خودرو ها در زمان مقرر و سررسید، تحویل خریداران خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1758

به "تکمیل و تجاری سازی 23 هزار دستگاه از محصولات سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل و تجاری سازی 23 هزار دستگاه از محصولات سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید