ثبت رکورد جدیدی از مبتلایان به کرونا در روسیه

به گزارش ایران عکس، کمیته مقابله با شیوع کرونا در روسیه اعلام نمود: در 24 ساعته گذشته 10 هزار و 633 نفر دیگر کرونا گرفته اند که بیشترین میزان ابتلا در یک شبانه روز در کشور به حساب می آید.

ثبت رکورد جدیدی از مبتلایان به کرونا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

براساس آمار منتشر شده، درحال حاضر 134 هزار و 687 نفر در پهناورترین کشور دنیا به کرونا مبتلا شده اند ضمن اینکه تنها در 24 ساعت گذشته 58 نفر جان خود در این کشور به دلیل کرونا از دست داده اند تا تعداد کل مبتلایان به یک هزار و 280 نفر برسد.

دو روز پیش نیز نخست وزیر روسیه، وزیر کشاورزی و معاون وی به کرونا مبتلا شدند ضمن اینکه دو تن از نمایندگان مجلس روسیه خبر دادند که نتیجه ازمایش کرونای انها نیز مثبت اعلام شده است.

روسیه بیش از یک ماه است که در جهت مقابله با شیوع کرونا در قرنطینه کامل قرار گرفته است و چند روز پیش ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه بیان کرد که تعطیلات 11 روز دیگر ادامه خواهد داشت و مردم باید شرایط قرنطینه را همچنان رعایت نمایند.

از هفته دیگر نیز زدن ماسک در روسیه اجباری می گردد و به نظر می رسد دولت روسیه کم کم آماده کاهش محدودیت های تردد در این کشور می گردد.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1012

به "ثبت رکورد جدیدی از مبتلایان به کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد جدیدی از مبتلایان به کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید