ثبت نام 20 تیم علوم پزشکی در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان، آخرین مهلت نام نویسی

به گزارش ایران عکس، رئیس اداره ورزش های قهرمانی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری رقابت های فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی بهمن ماه، گفت: تاکنون 20 تیم از دانشگاه های علوم پزشکی، برای حضور در ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی، با ورود به سامانه پذیرش، ثبت نام خود را انجام داده اند.

ثبت نام 20 تیم علوم پزشکی در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان، آخرین مهلت نام نویسی

به گزارش خبرنگاران، مهدی مقدم منش با بیان این که ششمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طی روزهای 10 تا 20 بهمن ماه به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خزرآباد ساری برگزار می گردد، اظهار کرد: 60 دانشگاه علوم پزشکی برای حضور در این رقابتها، اعلام آمادگی نموده اند که تاکنون 20 تیم برای حضور در این مسابقات، ثبت نام به عمل آورده اند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات تیم ها در سامانه تا انتها وقت اداری روز سه شنبه، 2 بهمن ماه امکان پذیر خواهد بود، گفت: مهلت ثبت نام قابل تمدید نخواهد بود و پس از این مدت، سامانه بسته خواهد شد؛ از این رو تیم ها باید هر چه سریع تر با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و ثبت نام خود را به روزهای انتهای موکول ننمایند.

مقدم منش گفت: ورود تیم های شرکت نماینده در این مسابقات از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 10 بهمن ماه و آغاز مسابقات از صبح روز 11 بهمن ماه خواهد بود. ضمن اینکه قرعه کشی مسابقات پس از ثبت نام تیم ها در سامانه پذیرش در محل تربیت بدنی ستاد انجام می گردد.

وی در مورد تعداد نفرات اعزامی به این دوره از مسابقات، گفت: تعداد نفرات اعزامی یک تیم، حداکثر 15 نفر شامل 12 نفر ورزشکار، یک نفر مربی، یک نفر سرپرست و یک نفر همراه است.

رئیس اداره ورزش های قهرمانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تحویل آی دی کارت شرکت در مسابقات، روز ورود تیم ها ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 10 بهمن ماه در محل پذیرش مسابقات واقع در خزرآباد ساری، کیلومتر 4 جاده اردوگاه ها، مجتمع پذیرایی پارامیس راه آهن انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام مفدا، وی اضافه نمود: کارت شرکت در مسابقات در قبال ارائه اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و کارت بیمه ورزشی معتبر به نماینده دانشگاه تحویل داده می گردد و در صورت عدم ارائه مدارک فوق به هیچ عنوان کارت شرکت در مسابقات تحویل داده نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 132

به "ثبت نام 20 تیم علوم پزشکی در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان، آخرین مهلت نام نویسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 20 تیم علوم پزشکی در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان، آخرین مهلت نام نویسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید