ثبت 185 شکایت از اصناف

به گزارش ایران عکس، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از امکان ثبت شکایت مردمی در سامانه اطلاع رسانی قیمت اطلاع داد و گفت: 185 مورد شکایت مردمی در استان ثبت شده است.

ثبت 185 شکایت از اصناف

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، مهدی یحیایی شنبه 14 دی در جلسه ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری گفت: امکان ثبت شکایات مردمی در سامانه اطلاع رسانی قیمت فراهم شده است و در این مدت 185 مور شکایت مردمی در مورد کالا و خدمات به این سازمان ارائه شده است.

وی بیان نمود: در هفته گذشته سه هزار و 400 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان اجرا شده است که 347 مورد تخلف از سوی واحدهای صنفی متخلف اجرا شده و 291 مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: پایش شرایط بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و مالی استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها بازرسی از واحدهای صنفی استان در قالب طرح های مختلف انجام گرفته است.

یحیایی گفت: گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق از مهم ترین تخلفاتی بود که در این مدت گزارش شده است.

وی بیان نمود: ارزش ریالی تخلفات 26 میلیارد و 496 میلیون ریال بود که پرونده تمامی متخلفان برای آنالیز و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 697

به "ثبت 185 شکایت از اصناف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 185 شکایت از اصناف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید