جابر انصاری: بله، من مبلغی از قراردادم را بخشیدم

به گزارش ایران عکس، بدون شک جابر انصاری را باید عجیب ترین بازیکن فصل و نقل انتقالات استقلال دانست که رفتارش در تاریخ این باشگاه ثبت خواهد شد.

جابر انصاری: بله، من مبلغی از قراردادم را بخشیدم

به گزارش خبرنگاران ، رفتارهای عجیب جابر انصاری در فصل نقل و انتقالات و ماندنش در استقلال از او این روزها چهره خاص ساخته است. به همین دلیل است که این بازیکن نگاه رسانه ها را به خود جلب نموده و اصحاب رسانه به سراغ او می روند تا درباره این تصمیم عجیب با انصاری صحبت نمایند. جابرانصاری هم در خصوص ماندن عجیب و غریبش در استقلال اینطور شرح می دهد: راستش را بخواهید شرایط من خاص بود اما در نهایت بسیارخوشحالم که به لیست برگشتم و دوباره می توانم پیراهن تیمی که دوستش دارم را برتن کنم.همانطور که گفتم شرایط من با بازیکنان دیگر فرق داشت چراکه همان اول به بازیکنی مثل بهنام برزای گفتند که او را نمی خواهند اما چنین حرفی را به من نزدند. در واقع من وقتی متوجه شدم که جایی در لیست تیم ندارم که پیشنهادهای خوبم از دست رفته بود و فقط چند تیم پایین جدولی مانده بودکه می توانستم به آنها قرارداد ببندم.

یعنی تمرین کردن با استقلال را به بازی در تیم های دیگر ترجیح دادی؟ جابر پاسخ می دهد: من زمانی که متوجه شدم در لیست تیم نیستم، به دفتر آقای افتخاری رفتم و گفتم باشد اگر من را نمی خواهید یک نامه رسمی بزنید که بعدا من دچار مشکل نشوم. نمی خواستم بلایی که سر مجتبی جباری آمد بر سر من هم بیاید؛ چراکه اگر من تمرین نمی کردم می توانستند بگویند که تو با تیم نبوده ای و برای من مشکل درست نمایند به همین دلیل هم تا وقتی نامه ای به من داده نشد، من سر تمرین حضور پیدا کردم.آقای افتخاری یک بار با من صحبت کردند و گفتند پیشنهادهایت را بیاور تا به تو رضایتنامه بدهیم اما من به او گفتم که قرارداد دارم و دلیلی ندارد این کار را بکنم. همانطور که گفتم از آقای افتخاری درخواست کردم نامه عدم احتیاج بدهند تا فردا برای من مسئله ای درست نگردد و ایشان بعد از این صحبت ها دیگر من را به دفترش راه نداد و هر وقت هم که به باشگاه مراجعه می کردم می گفتند جلسه است. با این شرایط من مجبور شدم در تمرین حاضر شوم. البته این را هم بگویم که تمرین کردن با استقلال با ارزش تر از بازی کردن برای خیلی از تیم های دیگر است.چطور شد که دوباره نامت به لیست استقلال اضافه شد؟ این بازیکن در این ارتباط می گوید:خودتان می دانید که من در تمرینات شرکت می کردم ولی برای اردوی ترکیه بلیتی برایم تهیه نشد. اما وقتی که آقایان خطیر و فتحی روی کار آمدند من با آنها صحبت کردم و قبول کردند که دوباره نامم به لیست استقلال اضافه گردد و بی نهایت از این اتفاق خوشحالم.

این درست است که مبلغ زیادی از قراردادت را کم کردی که در این تیم بمانی؟ این بازیکن در پاسخ می گوید: بله، این درست است. من یکسری از مبالغی که در قراردادم بود را به حالت آپشن درآوردم تا در صورتی که آنها را برآورده کردند بتوانم پولم را بگیرم. دوست دارم طرفداران بدانند که چقدر دوست داشتم در استقلال بمانم و به همین دلیل انگیزه زیادی دارم که مثل دو سال اول برای استقلال خوب بازی کنم.

210-190-10.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 41

به "جابر انصاری: بله، من مبلغی از قراردادم را بخشیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابر انصاری: بله، من مبلغی از قراردادم را بخشیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید