خبرنگاران اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان

به گزارش ایران عکس، گرگان - خبرنگاران - اجرای دهمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در 30 محله گرگان، پلمب 5 واحد صنفی متخلف در بندرگز و تکذیب فعالیت واحدهای گردشگری در روستای زیارت از جمله اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

خبرنگاران اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان

چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در بازدید از روستای گردشگری روستای گرگان گفت: خلوتی این روستای گردشگرپذیر در 50 سال گذشته بی سابقه است و با وجود شایعات فضای مجازی، فعالیت های گردشگری در زیارت به دلیل شیوع کرونا تعطیل است.

**

فرماندهی انتظامی گلستان در سرکشی از فرایند اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان، بر ضرورت اجرای کامل طرح و برخورد بدون اغماض با متخلفان تاکید نمود.

**

فرماندار بندرگز گفت : طرح فاصله گذاری اجتماعی با قاطعیت در این شهرستان در حال انجام است و انتظار داریم مردم برای اجرای این طرح که ضامن قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است همکاری نمایند.

حسین احمدی همچنین از پلمب 5 واحد صنفی به علت بی توجهی به لزوم تعطیلی برای پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان اطلاع داد.

**

الیاس هیوه چی فرماندار بندرترکمن گفت: فراوریات ماسک یکی از کارگاه های فراوری پوشاک و صنایع دستی آکادمی فنی و حرفه ای این شهرستان روزانه بین شهفرایندان توزیع می گردد.

**

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از شناسایی و پلمب 20 منزل غیرمجاز اسکان مسافران در استان اطلاع داد و گفت: در بازدیدهای نظارتی 20 منزلی که به صورت غیرمجاز اقدام به اسکان مسافران می کردند توسط کارشناسان شناسایی و از فعالیت آن ها جلوگیری شد.

**

دهمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در 30 محله گرگان به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار در قالب اجرای طرحی جهادی توسط شهرداری گرگان با حضور استاندار گلستان اجرا شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 921

به "خبرنگاران اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید