خبرنگاران افراد اخلاق انتخاباتی را رعایت نمایند

به گزارش ایران عکس، بوشهر- خبرنگاران- فرماندار بوشهر گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی از طرف کسانی که قصد شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند لازم است.

خبرنگاران افراد اخلاق انتخاباتی را رعایت نمایند

عباس جشمیدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اضافه نمود: افراد نباید از فرصتی که نظام برای آنها فراهم نموده برای زیرسئوال بردن خدمات دولت استفاده نمایند.

وی بیان نمود: کسانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند به جای تخریب دولت ، برنامه های خود را اعلام نمایند و هرگونه سیاه نمایی خدمات نظام به عنوان خط قرمز ما به شمار می رود و در هیات های اجرایی لحاظ می گردد.

فرماندار بوشهر اضافه نمود: وظیفه مجریان انتخابات نیز رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم و برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی یادآورشد: آرای مردم امانتی است در اختیار مجریان امر انتخابات و هرآنچه مردم انتخاب می نمایند برای ما مهم و محترم است.

جمشیدی ادامه داد: با وجود همه محدودیت های اعتباری ولی تاکنون کارها و خدمات زیادی دراستان بوشهر صورت گرفته است و این ظلم به دولت است که عده ای با کمال بی انصافی در فضای مجازی خدمات دولت و نظام را هدف قرار می دهند.

وی با اشاره به شرایط خاص حاکم بر کشور گفت: امروز استکبار جهانی با عوام فریبی درصدد است به جهان القا کند ما خواستار مذاکره هستیم اما ایران حاضر به گفت وگو نیست.

جمشیدی بیان نمود: در این شرایط خاص توجه به ظرفیت های داخلی و استفاده درست از منابع مهمترین راه حل برای مقابله با دشمن به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه تنها یک ماه به سرانجام سال اقتصادی 97 باقی مانده است دستگاه هایی که هنوز اعتبارات خود را هزینه ننموده اند هرچه سریعتر نسبت به هزینه کرد اعتبارات خود اقدام نمایند.

فرماندار بوشهر اضافه نمود: باتوجه به برگزاری کمیته برنامه ریزی در شهرستان بوشهر انتظار می رود دستگاه های اجرایی هرچه سریعتر نسبت به تبادل تفاهم نامه ها و موافقت نامه ها اقدام نمایند.

جمشیدی اضافه نمود: رویکرد شهرستان بوشهر بهره برداری از پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالاست که بخشی از آنها در سال های گذشته افتتاح و بخش دیگری نیز در هفته دولت و دهه فجر سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی در مورد احتمال وقوع آتش سوزی ها در سطح مراتع گفت: وزش بادهای گرم احتمال آتش سوزی در سطح مراتع را افزایش می دهد به همین دلیل منابع طبیعی و همه دستگاه های عضو مدیریت بحران باید در حالت آماده باش قرار داشته باشند.

جمشیدی بر ضرورت رعایت الگوی مصرف در بحث برق و آب و کاهش هزینه ها از سوی دستگاه های اجرایی تاکید نمود.

6047/ 6045

برای عبور از تابستان گرم رعایت الگوی مصرف از سوی مردم و دستگاه های اجرایی است

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 231

به "خبرنگاران افراد اخلاق انتخاباتی را رعایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افراد اخلاق انتخاباتی را رعایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید