خبرنگاران تحویل 22 هزار و 500 دستگاه چادر برای شارژ انبارهای امدادی

به گزارش ایران عکس، تهران - خبرنگاران - دبیرکل جمعیت هلال احمر از تحویل 22 هزار و 500 دستگاه چادر اسکان اضطراری برای شارژ انبارهای امدادی خبر داد و گفت: این چادرها به منظور پاسخ گویی به موقع در امدادرسانی و اسکان اضطراری و موقت آسیب دیدگان حوادث طبیعی و غیر طبیعی به انبارهای هلال احمر تزریق شده است.

خبرنگاران تحویل 22 هزار و 500 دستگاه چادر برای شارژ انبارهای امدادی

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، محمدحسن قوسیان مقدم در بازدید از شرکت صنایع نساجی هلال ایران با اشاره به لزوم شارژ انبارها از اقلام امدادی، افزود: در سال جدید پس از مطرح شدن خالی بودن انبارهای امدادی، پیروز شدیم کمکی از دولت برای شارژ این انبارها دریافت کنیم، موضوعی که برای ما اهمیت داشت موجودی چادرهای امدادی بود که اساسا یکی از اقلام بزرگ و حجیمی است که در حوادث از آن استفاده می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شرکت صنایع نساجی هلال ایران تعهد خود برای تامین چادرهای امدادی را به جمعیت هلال احمر انجام داد، گفت: همه 22 هزار و 500 چادر درخواستی تحویل داده شده است و مقرر شده که امروز بر اساس اعتبارات جدید، قرارداد خرید چادر از این شرکت را تمدید کنیم و براساس این قرارداد بیش از 15 هزار چادر دیگر تا پایان سال، تحویل جمعیت هلال احمر خواهد شد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر درباره تولید البسه امدادی، تاکید کرد: برای تولید البسه امدادی هم قراردادهایی را داشتیم که تحویل دادند و آماده امضای قرارداد جدید هستیم.

به گفته قوسیان مقدم، شرکت صنایع نساجی هلال ایران ظرفیت خوبی را برای تامین همه اقلام امدادی مورد نیاز جمعیت هلال احمر دارد و در حال حاضر همه کارگاه ها با ظرفیت کامل در حال تولید محصولات هستند، علیرغم اینکه شرایط کرونایی را شاهد هستیم اما همچنان خط تولیدها در این شرکت دایر است.

وی با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر ظرفیت های زیادی وجود دارد که بتواند نیازهای خود را برطرف کند و شرکت صنایع نساجی هلال ایران در این زمینه بیش از گذشته می تواند به ما کمک کند، گفت: شرکت صنایع نساجی هلال ایران می تواند برای فروش اقلام امدادی از ظرفیت منطقه ای استفاده کرده و اقلام امدادی تولید شده در این شرکت را در پاکستان، افغانستان و عراق به فروش برساند و در این زمینه به جمعیت هلال احمر کشورهای همسایه کمک رسانی کند.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد و می کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است، جامه عمل بپوشاند.

این اهداف عبارت از کوشش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر دریافت هرگونه تبعیض میان آنها است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1401

به "خبرنگاران تحویل 22 هزار و 500 دستگاه چادر برای شارژ انبارهای امدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تحویل 22 هزار و 500 دستگاه چادر برای شارژ انبارهای امدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید