خبرنگاران تغییر خط تولید 13 کارخانه در قزوین به محصولات بهداشتی مقابله با کرونا

به گزارش ایران عکس، قزوین - خبرنگاران - 13 کارخانه مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین طی چهار ماه گذشته خط تولید خود را به محصولات بهداشتی مقابله با کرونا تغییر داده اند.

خبرنگاران تغییر خط تولید 13 کارخانه در قزوین به محصولات بهداشتی مقابله با کرونا

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به نیاز کشور به محصولات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، مجوزهای مربوط به تغییر خط تولید از سوی دستگاه های مربوطه در کم ترین زمان ممکن به این واحدها ارایه شده است.

حمیدرضا خانپور اضافه کرد: این واحدهای صنعتی با تغییر خط تولید خود و استفاده از ماشین آلات جدید و یا با ایجاد تغییراتی در دستگاه های خود، اکنون مشغول تولید دستکش های بهداشتی، ماسک های یکبار مصرف و همچنین ژل شست وشوی دست و محلول های ضدعفونی کننده هستند.

این مسوول یادآور شد: به جز محصولات شوینده و سلولزی که برای نظافت محیط و افراد مورد استفاده قرار می گیرد و در مقابله با کرونا موثر است، در حال حاضر 20 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین به تولید دستکش بهداشتی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده می پردازند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای صنایع قزوین برای تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده، گفت: با توجه به نیاز کشور و تقاضای بالا برای مصرف، بیشتر این واحدها در سه شیفت فعال بوده و تامین نیازهای بهداشتی مردم می پردازند.

استان قزوین رتبه نخست کشور را در تولید شوینده ها دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1115

به "خبرنگاران تغییر خط تولید 13 کارخانه در قزوین به محصولات بهداشتی مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تغییر خط تولید 13 کارخانه در قزوین به محصولات بهداشتی مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید