خبرنگاران جدایی ویدال با موافقت بارسا و گذشت از هشت میلیون یورو

به گزارش ایران عکس، تهران- خبرنگاران- براساس گزارش رسانه های ایتالیایی، باشگاه بارسلونا با جدایی آرتورو ویدال در صورتی موافقت کرد که او از دستمزد هشت میلیون یورویی سال آینده بگذرد.

خبرنگاران جدایی ویدال با موافقت بارسا و گذشت از هشت میلیون یورو

به گزارش روز آدینه خبرنگاران، نشریه گازتا دلو اسپورت ایتالیا عنوان نمود که باشگاه بارسلونا موافقت خود را برای جدایی رایگان آرتورو ویدال مهاجم اهل شیلی آبی اناری ها و فسخ قرارداد گفت.

هر چند این باشگاه برای موافقت خود شرط گذاشت تا ویدال از دستمزد سال آینده به مبلغ هشت میلیون یورو به صورت کامل بگذرد و پس از آن می تواند به هر تیمی که تمایل دارد به صورت بازیکن آزاد بپیوندد.

این مهاجم شیلیایی در برنامه سرمربی تازه وارد این تیم یعنی رونالد کومان جایی نداشته است و براساس گزارش ها، ویدال مصمم است تا به تیم تحت راهنمایی آنتونیو کونته ملحق گردد.

ویدال بر سر مسایل شخصی با اینتر به توافق رسیده و با قراردادی 2 ساله به ارزش 6 میلیون یورو به ازای هر فصل راهی میلان خواهد شد.

بند فسخ موجود در قرارداد ویدال 20 میلیون یورو است.

ویدال با قراردادی دو ساله به ارزش 18 میلیون یورو به بارسا پیوست و یکی از پردرآمدترین بازیکنان بارسا بوده و برای جبران رقم پرداختی بابت وی باشگاه بارسا باید مبلغ انتقال را دریافت کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1204

به "خبرنگاران جدایی ویدال با موافقت بارسا و گذشت از هشت میلیون یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جدایی ویدال با موافقت بارسا و گذشت از هشت میلیون یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید