خبرنگاران دومین وزیر دولت برزیل به ویروس کرونا مبتلا شد

به گزارش ایران عکس، تهران- خبرنگاران- دولت برزیلیا بامداد روز پنجشنبه مبتلا شدن یکی دیگر از وزرای کابینه بولسونارو به ویروس کرونا را تایید کرد.

خبرنگاران دومین وزیر دولت برزیل به ویروس کرونا مبتلا شد

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش روزنامه گاردین، دریاسالار بنتو آلبوکرک وزیر انرژی برزیل دومین وزیر کابینه ژائیر بولسونارو است که آزمایش ویروس کرونای وی مثبت اعلام شده است. پیش از این ژنرال آگوستو هلنو وزیر امنیت عمومی کابینه برزیل مبتلا به ویروس کرونا شده بود.

ابتلای وزرای کابینه بولسونارو در حالی افزایش می یابد که در هفته های گذشته فابیو واجنگارتن دبیر مطبوعاتی برزیل نیز به ویروس کرونا گرفتار شده بود.

به گزارش رسانه ها، نتایج آزمایش های پزشکی نشان می دهد که چهار نفر دیگر از اعضای هیأت همراه ژائیر بولسونارو رییس جمهوری برزیل که اخیراً در مارا لاگو فلوریدا با ترامپ ملاقات کردند، مبتلا به بیماری کرونا شده اند.

فابیو واین گارتن دبیرارتباطات برزیل، سناتور نلسینهو تراد، کارینا کوفا وکیل بولسونارو و نستور فورستر نماینده مراودات تجاری برزیل در آمریکا چهار مقامی هستند که به کرونا مبتلا شده اند.

بولسونارو نیز آزمایش کرونا داد و اعلام شد که وی به این ویروس مبتلا نشده است.

ترامپ نیز پس از فشارهای فراوان خاتمه آزمایش کرونا داد و بیان کرد که نتیجه آزمایش وی منفی است.

ویروس کرونا ابتدا در چین مشاهده شد و بسرعت به سایر کشورهای سرایت کرد.

شمار مبتلایان به این ویروس خصوصاً در اروپا بسرعت در حال افزایش است و آمریکا نیز در روزهای اخیر تعداد زیادی مبتلا به کرونا را شناسایی نموده است.

براساس تازه ترین آمار مبتلایان و جان باختگان به کووید-19، 200 هزار و 680 نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده و 8 هزار و 92 نفر براثر این بیماری جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 779

به "خبرنگاران دومین وزیر دولت برزیل به ویروس کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین وزیر دولت برزیل به ویروس کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید