خبرنگاران سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد

به گزارش ایران عکس، تهران - خبرنگاران - فاز نخست سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض الحسنه شاهد در راستای توسعه خدمت رسانی غیرحضوری به اعضای این صندوق راه اندازی شد.

خبرنگاران سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد

به گزارش عصر پنج شنبه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در فاز نخست سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض الحسنه شاهد 65 درصد از اعضا که برای دریافت تسهیلات احتیاج به معرفی ضامن ندارند می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ebshahed.ir درخواست دریافت تسهیلات خود را بدون مراجعه حضوری و به صورت شبانه روزی ثبت نمایند.

اعضای صندوق قرض الحسنه شاهد برای فعال سازی این سامانه ضروری است با رابطین در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و مناطق صندوق در مراکز استان ها تماس بگیرند و جهت فعال سازی و احراز هویت باید شماره تلفن همراه متعلق به خود که در سیستم صندوق قرض الحسنه شاهد ثبت شده را به رابطین یا مناطق اعلام نمایند.

سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض الحسنه شاهد به گونه ای طراحی شده که تمامی مراحل ثبت، آنالیز و نتیجه درخواست ها را به وسیله پیامک به اعضای محترم اطلاع رسانی می نماید و بر همین اساس بر لزوم معرفی و ثبت شماره همراه متعلق به عضو صندوق تأکید شده است.

خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عضو صندوق قرض الحسنه شاهد می توانند به وسیله لینک زیر شماره تماس رابطین و مناطق صندوق در سراسر کشور را دریافت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1318

به "خبرنگاران سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید