خبرنگاران شیوع کرونا، اکوادور را با کمبود تابوت روبرو کرد

به گزارش ایران عکس، تهران- خبرنگاران- با افزایش شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در اکوادور، این کشور با کمبود تابوت روبرو شده و اجساد در کانتینرهای عظیم سردخانه ای نگهداری می شوند.

خبرنگاران شیوع کرونا، اکوادور را با کمبود تابوت روبرو کرد

به گزارش دوشنبه خبرگزاری فرانسه، اکوادور شناسایی 318 مورد ابتلا به کرونا را تایید نموده که یکی از بالاترین ارقام ابتلا به کرونا در کشورهای آمریکای لاتین است.

اما لنین مورنو رییس جمهوری اکوادور هفته جاری گفت که آمار واقعی بسیار بالاتر است و روزانه بیش از یکصد جسد از خانه ها جمع آوری می گردد.

مردم به دلیل وضع قوانین سختگیرانه در قرنطینه به سر می برند و امکان خاکسپاری جان باختگان را ندارند.

شهر گوایاکیل جزو کانون های اصلی شیوع کرونا در کلمبیاست. سینتیا ویتری شهردار این شهر گفت که دولت سه کانتینر عظیم در بیمارستان های دولتی مستقر نموده و اجساد تا زمان آماده شدن گورها در آنجا نگهداری می شوند. تا به امروز 150 جسد در قبرستان های خصوصی دفن شده اند.

رییس جمهوری اکوادور گفت که احتمال می رود شمار جان باختگان کرونا در گوایاکیل به 3500 نفر برسد و برای همین منظور یک کمپ ویژه برای دفن آنها ایجاد می گردد.

بیمارستان تئودور مالدونادو کاربو در این شهر روز آدینه در بیانیه ای خاطرنشان کرد: کرونا از ظرفیت خدمات رسانی ما پیشی گرفته است.

این بیمارستان همچنین روز یکشنبه خاطرنشان کرد که همه محوطه ها و بخش ها را برای حفظ امنیت جانی بیماران و کادر درمانی ضدعفونی نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 945

به "خبرنگاران شیوع کرونا، اکوادور را با کمبود تابوت روبرو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شیوع کرونا، اکوادور را با کمبود تابوت روبرو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید