خبرنگاران عودت حدود 10 هزار خودروی غیربومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش ایران عکس، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز (هشتم تا 26 فروردین) 9 هزار و 848 دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به محدوده شهری کرمانشاه را داشته اند به مقاصد خود عودت داده شدند.

خبرنگاران عودت حدود 10 هزار خودروی غیربومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی

پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ فضل الله شیری در ملاقات با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: در این مدت همچنین 584 دستگاه خودرو غیربومی نیز توقیف یک ماهه و یا مبلغ پنج میلیون ریال جریمه شدند.

وی ادامه داد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در حال انجام و تا خاتمه فروردین ادامه خواهد یافت.

سرهنگ شیری در ادامه و با تقدیر از زحمات کادر درمانی، پرستاران و پزشکان که شبانه روز برای کنترل و مهار بیماری کرونا کوشش می نمایند، گفت: امروز همه قدردان زحمات و کوشش های مخلصانه و مجاهدت های این عزیزان هستیم.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: کادر درمانی، پرستاران و پزشکان متعهد در حدود 2 کاهی که از شیوع کرونا می گذرد دلسوزانه پای کار بوده و با تعهد خاصی به درمان بیماران و همچنین مراقبت های خاص از افراد در معرض ابتلا پرداختند.

سرهنگ شیری توضیح داد: امروز همه ما شهروندان جامعه قدردان و سپاسگذار زحمات مخلصانه و کوشش های مجاهدانه کادر درمانی هستیم که برای رضای الهی در حال نبرد با بیماری کرونا هستند.

وی در خاتمه و با تقدیر از همراهی بیشتر مردم با پلیس و دیگر مسوولان، از آنها خواست تا ترددهای غیرضروری خود را به حداقل رسانده و شرایطی ایجاد نمایند تا زحمات و کوشش های خستگی ناپذیر کادر درمانی در کنترل بیماری کرونا زودتر به نتیجه برسد.

در این ملاقات همچنین دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با تقدیر از همراهی همه دستگاه اجرایی با کادر درمانی و خصوصا پلیس به منظور اجرای طرح های مناسب جهت پیشگیری از کرونا، گفت: امید می رود با همراهی و همدلی ایجاد شده به زودی شاهد کنترل این بیماری باشیم.

وی در خاتمه توضیح داد: برای کنترل بیماری کرونا امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همراهی مردم هستیم و امیدوارم تک تک شهروندان با درک حساسیت مسئله، همانند ایام نوروز که همکاری خوبی داشتند در روزهای پیش رو نیز این همراهی را تداوم بخشیده و به توصیه های ارائه شده در مورد عدم خروج از منزل جز در موارد ضروری عمل نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 964

به "خبرنگاران عودت حدود 10 هزار خودروی غیربومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عودت حدود 10 هزار خودروی غیربومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید