خبرنگاران 100میلیون تومان برای ورزش قایقرانی همدان اختصاص یافت

به گزارش ایران عکس، همدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان همدان یکصد میلیون تومان اعتبار برای تجهیز وسایل مورد احتیاج قایقرانان همدانی اختصاص داد.

خبرنگاران 100میلیون تومان برای ورزش قایقرانی همدان اختصاص یافت

حمید سیفی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرنگاران گفت: قایقرانی از رشته های پیروز ورزش همدان است و با پیگیری های اجرا شده، فدراسیون قایقرانی نیز بخشی از تجهیزات مورد احتیاج را تامین می نماید.

وی بیان نمود: قایقرانی همدان در یکسال اخیر توانسته علاوه بر کسب پیروزیت در رقابت های قهرمانی کشور و لیگ برتر، صاحب سهمیه در تیم ملی باشد و اکنون نیز امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستیم.

سیفی اعلام نمود: حضور پیروز قایقرانان همدانی به ویژه در بخش بانوان در عرصه های ملی و بین المللی باعث شده تا رویکرد حمایتی از این رشته ویژه باشد.

وی با تاکید بر اینکه اشتغالزایی ورزشکاران مدال آور جهانی و آسیایی در دستور کار است، گفت: هیات های ورزشی نیز باید در حوزه اشتغال قهرمانان خود توجه لازم را داشته باشند.

سیفی بیان نمود: در حمایت از قهرمانان و رشته های پیروز استان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و این برنامه در اولویت دستگاه ورزش قرار دارند.

مدیرکل ورزش همدان کوشش برای کسب سهمیه توسط هیات قایقرانی همدان در انتخابی المپیک را مهم دانست و گفت: باید هر آنچه که مورد احتیاج کیمیا زارعی بانوی ملی پوش همدان برای تصاحب این افتخار مهم است، تامین گردد.

وی اضافه نمود: توقع ما از ورزش قایقرانی همدان کسب سهمیه المپیک است و امیدواریم کیمیا زارعی این گام مهم و سرنوشت ساز را با پیروزیت طی کند.

همدان با کمتر از 14 سال فعالیت قایقرانی، یکی از پیروز ترین هیات های کشور به شمار می رود.

120 قایقران به صورت دائمی در این ورزش فعالیت دارند و در این سال ها استان همدان پیروز به کسب حدود یکصد مدال انفرادی و تیمی قایقرانی در میادین ملی و بین المللی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1534

به "خبرنگاران 100میلیون تومان برای ورزش قایقرانی همدان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100میلیون تومان برای ورزش قایقرانی همدان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید