خبرنگاران 53 مجوز برگزاری کنسرت موسیقی در کردستان صادر شد

به گزارش ایران عکس، سنندج- خبرنگاران - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: پارسال 53 مجوز برگزاری کنسرت موسیقی در شهرستان های مختلف استان صادر شد.

خبرنگاران 53 مجوز برگزاری کنسرت موسیقی در کردستان صادر شد

عبیدالله رستمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ازجمله خوانندگان و گروه های موسیقی که سال گذشته مجوز اجرای کنسرت در استان را گرفتند می توان به سعدالله نصیری، حسین صفامنش، فواد کشاورزی و گروه های ساز و ژین ، رستاک و ستران اشاره کرد.

وی اضافه کرد: از دیگر کنسرت های موسیقی برگزار شده طی سال گذشته در این استان شامل کنسرت موسیقی هوروش بند، حمید هیراد، آرش و مسیح، علی یاسینی، هادی غفوری، کنسرت تکنوازی سه تار آقای پژمان آذری و مهرگان است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: علاوه بر این77 برنامه موسیقی شامل اجراهای موسیقی اعم از سنتی، پاپ و محلی هم در استان برگزار گشت.

رستمی از دیگر اقدامات اجرا شده در حوزه موسیقی را اجرای موسیقی هنرجویان موسسه سیاه و سفید در استان خواند و گفت: برگزاری 6 کارگاه آموزشی موسیقی ، 15 نشست هنری در حوزه موسیقی، پنج جشنواره موسیقی شامل فجر، نواحی ، مقاومت ، جوان ، بچه ها و حمایت از تولید 2 آلبوم موسیقی از دیگر فعالیت های حوزه موسیقی استان بوده است.

وی یادآور شد: افتتاح یک سینما و تجهیز سالن های چند منظوه به سیستم دیجیتال، برگزاری یک جلسه نقد و بررسی فیلم و فیلمنامه، نمایش 27 فیلم و برگزاری سه جشنواره و هفته فیلم و عکس از جمله اقدامات اجرا شده در حوزه امورسینمایی ، سمعی وبصری این اداره کل در سال گذشته است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: برگزاری چهار کارگاه آموزشی و سینمایی، تولید 36 فیلم (فیلم کوتاه ، فیلم بلند) و برگزاری 2 نشست حوزه سینمایی از دیگر فعالیت های اجرا شده در استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 989

به "خبرنگاران 53 مجوز برگزاری کنسرت موسیقی در کردستان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 53 مجوز برگزاری کنسرت موسیقی در کردستان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید