دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه: زندانیان خارجی در ایران حاضر نیستند به زندان های کشور خود بازگردند خبرنگاران

به گزارش ایران عکس، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: گاهی اوقات زندانیان خارجی که در ایران هستند، حاضر به بازگشت به زندان های کشور خود نیستند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه: زندانیان خارجی در ایران حاضر نیستند به زندان های کشور خود بازگردند خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در واکنش به صحبت دولت های غربی درباره شرایط بد زندانیان سیاسی در ایران اظهار کرد: این بازی است که کشور های غربی در موارد مختلف و متعدد دارند.

وی ادامه داد : ما در تعامل با کشور های دیگر حاضر شدیم برخی از شهروندان آن کشور ها را مبادله کنیم، تا ادامه محکومیت خود را در کشورشان بگذرانند.

باقری کنی با اشاره به خواست زندانیان و دولت ها برای مبادله زندانیان شان با ایران بیان نمود: گاهی اوقات زندانیان کشور های دیگر که در ایران هستند، حاضر نیستند از زندان ایران به زندان کشور خود بروند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه شرح داد: صحبت هایی که دولت های غربی می زنند هیچ وجاهت و استنادی ندارد، بلکه ادعا هایی است که توسط آن ها مطرح می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1566

به "دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه: زندانیان خارجی در ایران حاضر نیستند به زندان های کشور خود بازگردند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه: زندانیان خارجی در ایران حاضر نیستند به زندان های کشور خود بازگردند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید