در پی سیل و رانش زمین در ایتالیا 3 نفر کشته و 2 نفر مفقود شدند

به گزارش ایران عکس، در پی بارش شدید باران در شبانه روز گذشته درجزیره ساردنیا ایتالیا و جاری شدن سیل، دست کم 3 نفر کشته و 2 نفر مفقود شدند.

در پی سیل و رانش زمین در ایتالیا 3 نفر کشته و 2 نفر مفقود شدند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرگزاری صداوسیما از رم ، در پی بارش شدید باران در شبانه روز گذشته درجزیره ساردنیا ایتالیا و جاری شدن سیل، دست کم 3 نفر کشته و 2 نفر مفقود شدند.

یک زوج سالمند در شهر کوچک بیتی در شمال جزیره ساردنیا به علت ورود ناگهانی اب به داخل منزلشان جان باختند و یک دامدار 55 ساله نیز در حومه این شهر در حالی که در داخل خودرو خود بود در این سیل خروشان غرق شد.

سیل و رانش زمین در این منطقه همچنین موجب خسارت های زیادی به ساختمان ها، خودرو ها و بخش کشاورزی شده و اب و برق قطع شده است. نیرو های امداد صد ها نفر از اهالی این منطقه را از خانه های خود خارج و به مناطق امن منتقل نموده اند.

پیشتر نیزجاری شدن سیل در این منطقه خسارت های جانی و اقتصادی سنگینی بر جای گذاشته بود. در سال 2013 میلادی نیز در پی جاری شدن سیل در شهر بیتی ساردنیا 19 نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1300

به "در پی سیل و رانش زمین در ایتالیا 3 نفر کشته و 2 نفر مفقود شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی سیل و رانش زمین در ایتالیا 3 نفر کشته و 2 نفر مفقود شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید