روسیه: باید برجام را از حملات آمریکا حفظ کنیم

به گزارش ایران عکس، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی در میان خبرنگاران بر حفظ برجام در برابر حملات تهاجم جویانه آمریکا تاکید و افزود که هنوز فرصت برای حفظ برجام وجود دارد.

روسیه: باید برجام را از حملات آمریکا حفظ کنیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی در میان خبرنگاران بر حفظ برجام در برابر حملات تهاجم جویانه آمریکا تاکید نمود.

زاخارووا در این ارتباط گفت: برطرف اختلافات نیازمند کوشش های هماهنگ است نه فشار یا ستیزه جویی، لذا اقدامات مخالفان برجام باید محکوم شوند.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه روسیه، هنوز فرصت بازگشت به اجرای برجام بر اساس فرایند های مورد توافق اولیه و دستیابی به اهداف عالی اولیه آن وجود دارد و حفظ برجام و تضمین اجرای کامل قطعنامه 2231 شورای امنیت تنها بر اساس کوشش جمعی ممکن خواهد بود.

دولت آمریکا پس از خروج از برجام از سیاست فشارحداکثری علیه ایران اطلاع داد، اما به گفته بسیاری از کارشناسان آمریکایی و اروپایی سیاست های دولت ترامپ علیه ایران تا کنون بی نتیجه بوده و با شکست روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1118

به "روسیه: باید برجام را از حملات آمریکا حفظ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: باید برجام را از حملات آمریکا حفظ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید