سازمان لیگ پروتکل های اجتماعی ورزشگاه بوشهر را تائید کرد

به گزارش ایران عکس، سرپرست دبیرخانه هیات فوتبال استان بوشهر گفت: نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه شهید مهدوی محل میزبانی تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر بازید و رضایت خود درباره اجرایی شدن پروتکل های اجتماعی آن را اظهار داشت.

سازمان لیگ پروتکل های اجتماعی ورزشگاه بوشهر را تائید کرد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، حسین مرادی شنبه 7 تیر در جمع خبرنگاران اضافه نمود: برای رعایت پروتکل های اجتماعی بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده سعی می شود به شکل چرخشی از عکاسان خبری که مجوز از سازمان لیگ که بیشترین حضور در دیدارهای گذشته نمایندگان استان بوشهر در لیگ برتر داشته اند برای پوشش تصویری ادامه مسابقات دعوت شوند.

وی گفت: بسترهای الکترونیکی لازم برای پوشش مصاحبه های خبری پیش و پس ازاین دیدار آماده شده و خبرنگارانی که مجوز و کارت خبری از سازمان لیگ برتر دارند می توانند از طریق یک درگاه به شکل برخط در این نشست های مجازی حضورداشته باشند.

مرادی یادآور شد: در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجدسلیمان روز یکشنبه 8 تیر جاری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می شود.

شاهین بوشهر اکنون با 16 امتیاز از 21 بازی اجرا شده در رتبه پانزدهم جدول واقع شده است.

سرمربی کروات این تیم به دلیل محدودیت های کرونایی تا به امروز پیروز به حضور در ایران نشده است و در بازی یکشنبه 8 تیر شاهینی ها مهرداد کریمیان هدایت این تیم را عهده دار خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1096

به "سازمان لیگ پروتکل های اجتماعی ورزشگاه بوشهر را تائید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ پروتکل های اجتماعی ورزشگاه بوشهر را تائید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید