سفر برگ چیست؟ ، کارتی برای تردد بین شهرستان های استان تهران در روزگار کرونایی

به گزارش ایران عکس، استاندار تهران درباره سامانه سفر برگ شهرداری تهران گفت: شهرداری در جلسه اعلام نمود که سامانه ای با عنوان سفر برگ که می توانند مردم در تردد کاری و ضروری که بین شهرستان های استان تهران دارند، در این سامانه ثبت نام نمایند و نسبت به دریافت سفر برگ اقدام نمایند.

سفر برگ چیست؟ ، کارتی برای تردد بین شهرستان های استان تهران در روزگار کرونایی

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره ممنوعیت مبادی ورودی و خروجی استان تهران گفت: براساس آماری که از پلیس دریافت کردم، امروز هیچ گونه خودروی غیربومی وارد تهران نشده است و هیچ خودروی تهرانی نیز از استان خارج نشده است.

هیچ خودروی بومی خارج و هیچ خودروی غیر بومی وارد تهران نشده است

وی تأکید کرد: بدون هیچ گونه رانت و فشاری، طرح ممنوعیت ورود و خروج خودروهای غیربومی به استان تهران اجرایی شده است و ادامه نیز دارد.

وی ادامه داد: مقرر شده است که ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا دو هفته ادامه داشته باشد و تغییرات احتمالی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد. ولی استانداری تهران آمادگی لازم را برای اجرای دو هفته ای این ممنوعیت ها دارد.

ارائه کارت به کارمندان و کارگران استانی

وی یادآور شد: سازوکاری در نظر گرفته شده است که کارمندان و کارگرانی که در استان های تهران، البرز و یا سمنان سکونت دارند و یا شاغل هستند، با دریافت کارتی مشخص بتوانند تردد داشته باشند، چرا که تعدادی از کارگران و کارمندان هستند که در استان تهران ساکن هستند ولی محل کارشان در دیگر استان ها است و یا بالعکس، که مقرر شد این موارد احصا گردد و کارتی از سوی پلیس در اختیارشان قرار بگیرد تا بتوانند تردد داشته باشند.

محسنی بندپی بیان داشت: در این خصوص از روز چهارشنبه هفته گذشته نامه ای به دستگاه های اجرایی زده شده است تا کارمندان و کارگران خود را در این خصوص معرفی نمایند.

سفر برگ چیست؟

وی درباره سامانه سفربرگ شهرداری تهران نیز گفت: شهرداری در جلسه مطرح نمود که سامانه ای با عنوان سفر برگ که می توانند مردم در تردد کاری و ضروری که بین شهرستان های استان تهران دارند، در این سامانه ثبت نام نمایند و نسبت به دریافت سفر برگ اقدام نمایند.

ممنوعیت های سیزده فروردین

وی درباره ممنوعیت های روز سیزدهم فروردین ماه نیزگفت: قطعاً در روز سیزدهم فروردین ماه و دیگر روزها، مردم نمی توانند در بوستان ها، مراکز خرید و یا دیگر بخش ها تجمعی داشته باشند، ولی ممنوعیت تردد از در خانه ها هم ندارند.

استاندار تهران گفت: صددرصد نه تنها در شهر تهران بلکه در دیگر شهرستان های اطراف استان تهران هم تمهیداتی اندیشیده شده است که از تجمعات جلوگیری گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 923

به "سفر برگ چیست؟ ، کارتی برای تردد بین شهرستان های استان تهران در روزگار کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر برگ چیست؟ ، کارتی برای تردد بین شهرستان های استان تهران در روزگار کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید