سیمرغ و پروانه ها ، نمایش پنج فیلم کودک و نوجوان همزمان با جشنواره فجر

به گزارش ایران عکس، قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی از برگزاری طرح سیمرغ و پروانه ها همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و نمایش پنج فیلم کودک و نوجوان در تهران و سراسر ایران اطلاع داد.

سیمرغ و پروانه ها ، نمایش پنج فیلم کودک و نوجوان همزمان با جشنواره فجر

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، حبیب ایل بیگی با اشاره به برگزاری بخش سیمرغ و پروانه ها همزمان با جشنواره فیلم فجر گفت: این برنامه در راستای برنامه های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان است که برای دومین سال برگزار می گردد و 13 تا 17 بهمن فیلم های کودک و نوجوان در سینماهای تهران و سراسر ایران در نوبت صبح به نمایش درمی آید.

در این برنامه در مراکز استان همزمان با جشنواره فیلم فجر یک سالن از سینماهای میزبان جشنواره به نمایش فیلم های کودک و نوجوان اختصاص می یابد. در شهر تهران همزمان در 9 سالن سینماهای فرهنگ، آزادی، تماشا، باغ کتاب، مگامال، کورش، شکوفه، ماندانا و راگا هر روز صبح فیلم های کودک و نوجوان به نمایش درمی آید. نمایش این فیلم ها رایگان است و مدارس در تهران به وسیله سامانه اردویی مدارس باید برای تماشای آثار اقدام نمایند.

لکنت برگزیده کارگردانی جشنواره اصفهان شنبه 13 بهمن، پاستاریونی بهترین فیلم کودک جشنواره اصفهان یکشنبه 14 بهمن، انیمیشن بنیامین پذیرفته شده در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دوشنبه 15 بهمن، ضربه فنی بهترین فیلم نوجوان جشنواره اصفهان سه شنبه 16 بهمن و انیمیشن آخرین داستان پذیرفته شده در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و برگزیده جشنواره اصفهان چهارشنبه 17 بهمن نمایش داده می شوند.

قرار است در همه شهرها قبل از نمایش فیلم به بهانه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی، برنامه ویژه جشن انقلاب برگزار گردد. در تهران این برنامه هر روز در یکی از مناطق برگزار می گردد و بر این اساس پردیس تماشا، سینما فرهنگ، سینما ماندانا، باغ کتاب و پردیس مگامال از شنبه تا سه شنبه میزبان این جشن ها خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 138

به "سیمرغ و پروانه ها ، نمایش پنج فیلم کودک و نوجوان همزمان با جشنواره فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمرغ و پروانه ها ، نمایش پنج فیلم کودک و نوجوان همزمان با جشنواره فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید