شهر خودرو یکی از تیم های خوب لیگ است، صرف فعل خواستن در ماشین سازی

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی عصر امروز آدینه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز با شهر خودرو گفت: بازی سختی داریم و تیم مشهدی یکی از سه تیم خوب لیگ برتر کشورمان است. به هرحال کوشش می کنیم فردا پیروز شویم و مزد کوشش هایمان را بگیریم.

شهر خودرو یکی از تیم های خوب لیگ است، صرف فعل خواستن در ماشین سازی

وی با اشاره به اینکه قرعه ای که داشتیم در سه هفته اول لیگ سخت است، گفت: سه تیم آسیایی و مدعی قهرمانی مقابل ما قرار گرفتند. این قرعه برای ما سخت بود اما بازیکنان ما فعل خواستن را خوب صرف کردند.

وی درخصوص بازی فردای تیمش اطهار داشت: باید بگویم که با تیمی بازی داریم که در وهله اول یک سرمربی خوشنام و خوب دارد که هم بازی و هم اتاقی قدیمی من بوده است.

خطیبی با تاکید بر اینکه در بازی با سپاهان فوتبال خوبی ارائه کردیم، ادامه داد: طرفداران فوتبال ماشین سازی نیز از عملکرد ما راضی بودند، ما از بازیکنان راضی هستیم بالاخره باید با این تیم ها بازی می کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی اضافه کرد: سال جاری شهر خودرو با جذب بازیکنان جدید، قوی تر از سال گذشته شده و تیم قابل احترامی است. انشالله فردا هم برای سه امتیاز به میدان می رویم نه یک امتیاز، اگر پیروز شویم نمره قبولی خوبی می گیریم و از نظر روحی و روانی هم روی بازیکنان تاثیرمی گذارد.

وی با تاکید بر اینکه ماشین سازی هستیم و بازیکنان باکیفیت و باتعصبی داریم، گفت: اصلا دوست ندارم بازنده باشیم و از باخت بدم می آید و روحیه برد را دارم. بازی های تدارکاتی هم که انجام دادیم برای ما رضایت بخش بوده است و از بازیکنان مان راضی بودیم.

خطیبی ادامه داد: علاوه بر کسب سه امتیاز سعی می کنیم بازی تماشاگرپسند باشد. تیم ما در فاز حمله تکمیل نشده است و به دنبال این هستیم که دو مهاجم جذب کنیم. فوتبال قدرتمند و تهاجمی بازی می کنیم. امیدوارم فردا به نوعی بازی کنیم که در شأن ماشین سازی باشد.

وی در مورد جذب بازیکن خارجی برای تیمش نیز گفت: تا به حال سه یا چهار مهاجم آمدند اما با توجه به حساسیتی که داشتم آن ها را جذب نکردیم.

خطیبی با بیان اینکه بازیکن خارجی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، ابراز داشت: بازیکن خارجی اگر هم از بازیکنان خودمان بهتر نباشد حداقل نباید ضعیف تر باشد.

وی با بیان اینکه بابک مرادی در بازی با سپاهان از ناحیه دست مصدوم شد، گفت: فردا مصدوم دیگری نداریم.

دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی و شهرخودرو از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر فردا از ساعت 19 در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 353

به "شهر خودرو یکی از تیم های خوب لیگ است، صرف فعل خواستن در ماشین سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر خودرو یکی از تیم های خوب لیگ است، صرف فعل خواستن در ماشین سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید