صاحبان صنایع و صنوف ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند

به گزارش ایران عکس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان فاصله گذاری هوشمند را در امتداد فاصله گذاری اجتماعی برشمرد و صاحبان صنایع و صنوف را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی دانست.

صاحبان صنایع و صنوف ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارسلان سالاری با یادآوری اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در گیلان هم زمان با سراسر کشور اظهار کرد: طرح فاصله گذاری هوشمند در ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی است و در آن بر حفاظت های فردی تأکید شده است.

وی اضافه نمود: اجرای این طرح در فاز کنونی به هیچ عنوان از اهمیت دستورالعمل های بهداشتی و برنامه های قبلی کم نمی کند بلکه تقویت نماینده آن ها نیز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرای دستورالعمل های تدوین شده مختص به صنایع و صنوف در طرح فاصله گذاری هوشمند را یادآور شد و گفت: مطابق یکی از بندهای اجرایی فاصله گذاری هوشمند، ارائه خدمات در سیستم اداری به جای یک سوم نیرو به دوسوم افزایش یافته و فقط یک سوم از کارکنان دولت به دورکاری و یا مرخصی مشغول می شوند.

سالاری با بیان اینکه در راستای طرح فاصله گذاری هوشمند، صنایع و صنوف کم خطر ازنظر احتمال انتشار عفونت تقسیم بندی می شوند، اظهار داشت: صنایع و صنوف می توانند با رعایت دستورالعمل ها، پروتکل ها و راهنماهای بهداشتی که برای هر صنف و صنایع به صورت جداگانه تدوین شده، فعالیت نمایند.

وی با تأکید بر رعایت بهداشت محیط و کار در طرح فاصله گذاری هوشمند، اضافه نمود: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی رعایت بهداشت محیط در محیط های اداری، صنوف و صنایع بسیار مورد تأکید قرار گرفته و دستورالعمل های منفک و تخصصی در صنوف و صنایع مختلف به صورت تخصصی و کارشناسی تدوین و در اختیار آن ها قرارگرفته است.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 962

به "صاحبان صنایع و صنوف ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحبان صنایع و صنوف ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید