صرف نظر کادر پزشکی بیمارستان عیسی بن مریم از مرخصی

به گزارش ایران عکس، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کادر درمانی بیمارستان عیسی بن مریم با صرف نظر از مرخصی خود خواستار ادامه فعالیت تا سرانجام شکست کرونا در استان اصفهان شدند .

صرف نظر کادر پزشکی بیمارستان عیسی بن مریم از مرخصی

به گزارش از،طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: باتوجه به اینکه بیمارستان عیسی بن مریم از ابتدای شیوع بیماران کرونا درحال خدمت رسانی به بیماران بودند، تصمیم گرفته شد، پذیرش بیمار در این بیمارستان به منظور استراحت کادر درمانی در یک هفته آینده کاهش یابد و بیماران مبتلا را به دیگر مراکز درمانی ارجاع دهیم، اما کادر درمانی این مرکز از مرخصی صرف نظر کردند و خواستار ادامه فعالیت خود تا انتها شکست کرونا در استان شدند.

طاهره چنگیز اضافه کرد: همچنین به منظور مقابله با شیوع کووید 19، روز گذشته چند دستورالعمل ازجمله ممنوعیت تردد و ماندن در خانه ها، ممنوعیت نشست در فضا های سرباز وپارک ها، تعطیلی فروشگاه و مشاغل غیر ضروروی، ممنوعیت ورود به تفرجگاه ها و سفر های درون استانی در دستور کار قرار گرفته است.

او از شیوع پیک دوم بیماری کرونا در در هفته های آینده اطلاع داد و اضافه کرد: اگر شهروندان نکات بهداشتی و شرکت نکردن در تجمعات را رعایت نکنند، شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان به کووید 19 در استان خواهیم بود.

چنگیز ادامه داد: متاسفانه هم اکنون شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 در مراکز درمانی استان هستیم.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 911

به "صرف نظر کادر پزشکی بیمارستان عیسی بن مریم از مرخصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرف نظر کادر پزشکی بیمارستان عیسی بن مریم از مرخصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید