طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها امروز در مجلس بررسی می شود

به گزارش ایران عکس، تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس از بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در نشست علنی امروز مجلس خبر داد.

طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها امروز در مجلس بررسی می شود

به گزارش روابط عمومی مجلس، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: یک فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ساعت 8 و 20 دقیقه صبح بین کنندگان توزیع شد و بعد از یک ساعت در صحن علنی مجلس در دستور کار امروز مجلس قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: موافقان و مخالفان طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها می توانند طی زمان مشخص شده در سامانه ثبت نام کنند.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نیز در توضیح نشست صبح امروز فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی امروز با دو دستور کار بسیار مهم برگزار شد. طرح جمعیت و تعالی خانواده دستور کار اول فراکسیون بود که ابتدا مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گزارشی در این خصوص ارائه کرد و سپس اعضای شورای مرکزی نیز در این خصوص اظهار نظر کردند.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت تصویب طرح جمعیت و تعالی خانواده، اضافه نمود: با توجه به اهمیت موضوع جمعیت و خانواده مقرر شد این طرح به صورت فوق العاده و اصل 85 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود و پس از بررسی تخصصی و کارشناسی در کمیسیون مشترک به تصویب نهایی برسد.

میرتاج الدینی یادآور شد: دستور کار دوم شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی بررسی طرح یک فوریتی اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم های آمریکا بود که در کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با تلاش تعدادی از کنندگان و کارشناسان تدوین شده که امروز به صورت یک فوریتی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

این کننده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جریان بررسی طرح یک فوریتی اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم های آمریکا کارشناسان ابعاد موضوع را تشریح کرده و سپس کنندگان نظرات خودشان را در این خصوص مطرح کردند. نظر شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی نسبت به هر دو طرح مثبت بوده و تلاش میکنیم در صحن علنی نیز به تصویب برسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1291

به "طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها امروز در مجلس بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها امروز در مجلس بررسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید