طهماسبی: مخالف مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال بودم، با 5 تیم مختلف 13 گل به پرسپولیس زدم

به گزارش ایران عکس، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: یکی از مخالفان انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی استقلال بودم، زیرا نمی خواستم اسطوره سوزی شود.

طهماسبی: مخالف مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال بودم، با 5 تیم مختلف 13 گل به پرسپولیس زدم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بهمن طهماسبی بازیکن اسبق تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در مورد بازی این 2 تیم در جام حذفی، گفت: معمولا دیدار این 2 تیم جذاب است. استقلال 3 بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد، در حالی که سپاهان با تمام نفرات بازی می کند. دیاباته و مطهری گل های زیادی در این فصل زده اند.

او اضافه نمود: استقلال از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری نسبت به سپاهان دارد، زیرا تیم اصفهانی در 4 بازی اخیر 3 دیدار را باخته در حالی که استقلال 2 برد و 2 تساوی داشته است. حضور امیر قلعه نویی کنار زمین بسیار تاثیرگذار خواهد بود. فکر می کنم هر تیمی برنده بازی شود به فینال صعود کند.

یکی از مخالفان حضور فرهاد مجیدی در استقلال بودم

بهمن طهماسبی در ادامه بیان نمود: یکی از مخالفان حضور فرهاد مجیدی در استقلال بودم، زیرا دوست نداشتم اسطوره سوزی شود. او زمانی به استقلال آمد که هیچ چیزی سر جایش نبود، با این حال مجیدی نتایج خوبی گرفت. امیدوارم فرهاد مجیدی با استقلال قهرمان جام حذفی شود.

او درباره درگیری امید نورافکن و وریا غفوری در بازی اخیر 2 تیم، گفت: بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند و نورافکن این نکته را هم در نظر بگیرد که ممکن است روزی به استقلال برشود.

با 5 تیم مختلف 13 گل به پرسپولیس زدم

طهماسبی در ادامه بیان نمود: 14 بار تیم خود را عوض کردم، زیرا می خواستم شرایط جدید را تجربه کنم. این موضوع به ضرر من تمام شد و اگر در استقلال می ماندم خیلی شرایط بهتری پیدا می کردم. زمان حضورم در استقلال حدود 8 مهاجم آماده داشتیم. اولین گلم در لیگ را مقابل پرسپولیس به ثمر رساندم و این مورد از نظر روحی و روانی خیلی به من کمک کرد. با 5 تیم مختلف 13 گل به پرسپولیس زدم.

او اضافه نمود: همیشه گل های حساسی زدم که این موضوع شاید به روبرتو باجو الگوی فوتبالی ام برشود، زیرا او همیشه گل های مهمی را به ثمر می رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1160

به "طهماسبی: مخالف مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال بودم، با 5 تیم مختلف 13 گل به پرسپولیس زدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهماسبی: مخالف مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال بودم، با 5 تیم مختلف 13 گل به پرسپولیس زدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید