ظریف: از فرانسه خواستم اجرای تحریم های غیرقانونی را متوقف کند

به گزارش ایران عکس، ظریف در صفحه توئیتر خود نوشت: از فرانسه خواستم به تعهدات خود ذیل توافق برجام احترام بگزارد و اجرای تحریم های غیرقانونی اعمالی از جانب ایالات متحده را متوقف کند.

ظریف: از فرانسه خواستم اجرای تحریم های غیرقانونی را متوقف کند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود درباره رایزنی تلفنی با ژان ایو لودریان نوشت: امروز در تماس تلفنی با لو دریان وزیر خارجه فرانسه، به فرانسه توصیه کردم در نشست هفته آینده در وین موضعی سازنده در مورد برجام به نمایش بگذارد.

وی اضافه نمود: از فرانسه خواستم به تعهدات خود ذیل توافق برجام احترام بگزارد و اجرای تحریم های غیرقانونی اعمالی از جانب ایالات متحده را متوقف کند.

وزیر خارجه فرانسه در این تماس تلفنی گفته بود: ایران نباید هیچ عدول جدیدی از توافق هسته ای انجام دهد که امکان به خطر انداختن فرایند فعلی مذاکرات را در بر داشته باشد.

وی افزود: از ایران می خواهیم رویکرد سیاسی سازنده ای در مذاکرات آینده، در راستای آمادگی برای تعهد کامل به برجام داشته باشد.

لودریان با بیان اینکه این هدف همه طرف های برجام از جمله آمریکا است، مدعی شد که فرانسه در فرآیند مذاکرات عملگرا و مطالبه گر خواهد بود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1547

به "ظریف: از فرانسه خواستم اجرای تحریم های غیرقانونی را متوقف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: از فرانسه خواستم اجرای تحریم های غیرقانونی را متوقف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید