علت اصلی نارضایتی دروازه بان پرسپولیس تعیین شد

به گزارش ایران عکس، در طی روز های اخیر، اخبار زیادی مبنی بر نارضایتی بوژیدار رادوشوویچ از باشگاه پرسپولیس و تمایل او به ترک باشگاه به گوش رسیده است. از ماجرای بی احترامی تا بی اعتنایی به رادو در اردوی تیم تا ناراحتی اش از نیمکت نشینی. اما علت اصلی نارضایتی احتمالا اقتصادی است.

علت اصلی نارضایتی دروازه بان پرسپولیس تعیین شد

ماجرا این است که رادو مدتی پیش از آنکه برای آخرین بار ایران را ترک کند، پس از انجام مذاکراتی با ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس با وی توافق می نماید که تمام مطالباتش را تا پیش از فینال آسیا دریافت کند، ولی در عوض تا اوایل سال جدید یعنی 1400 دیگر هیچ پرداختی از سوی باشگاه نداشته باشد.

رادو در همان ایام بخش اعظم مطالباتش که شامل 61 هزار دلار می شده را هم دریافت می نماید، اما در طی تماسی از طرف باشگاه به او گفته می گردد که به خاطر مسائل و مسائل اقتصادی، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس بخشی از مطالبات خود را بخشیده اند و از رادوشوویچ هم درخواست می گردد که از به جامانده طلب خود که شامل 4 هزار دلار دیگر می شده، بگذرد.

اما دروازه بان کروات سرخپوشان با این درخواست باشگاه مخالفت می نماید و درصدد دریافت 4 هزار دلار به جامانده از مطالباتش بر می آید.

اما نارضایتی رادو تنها به این ماجرا که می توان گفت سرآغاز نارضایتی وی از باشگاه پرسپولیس بوده، ختم نمی گردد و این دروازه بان در طی روز های اخیر در بعضی موارد دیگر هم از باشگاه اظهار نارضایتی نموده است.

مواردی از قبیل اینکه اعضای تیم دیگر برخورد سابق را با وی ندارند و در تمرینات به وی کم محلی می گردد و ... که بیشتر شبیه بهانه هایی به نظر می رسد که رادو برای جدایی از باشگاه می تراشد و در واقع می توان گفت که وی ساز جدایی را کوک نموده است.

نکته جالب این است که رادو فکر می نماید سایر بازیکنان پرسپولیس بخش زیادی از مطالبات خود را از باشگاه دریافت نموده اند، در حالی که باشگاه پرسپولیس ظاهرا به بیشتر بازیکنان این تیم تنها حدود 10 الی 12 درصد مبلغ قراردادشان را پرداخت نموده است.

حال باید منتظر ماند و دید اختلافات میان رادو و باشگاه پرسپولیس در روز های آینده به کجا ختم خواهد شد و آیا این دروازه بان کروات در ادامه جهت با پرسپولیس به توافق خواهد رسید یا درنهایت از این باشگاه جدا خواهد شد.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1455

به "علت اصلی نارضایتی دروازه بان پرسپولیس تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت اصلی نارضایتی دروازه بان پرسپولیس تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید