عنایتی: همه از تیم ملی فوتبال توقع قهرمانی دارند، استقلال یک گلزن شش دانگ می خواهد

به گزارش ایران عکس، رضا عنایتی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید نمود که شاگردان کارلوس کی روش پتانسیل قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارند.

عنایتی: همه از تیم ملی فوتبال توقع قهرمانی دارند، استقلال یک گلزن شش دانگ می خواهد

رضا عنایتی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص حضورش در تمرین روز جمعه تیم ملی فوتبال گفت: خوشحالم که تمرین تیم ملی را از نزدیک دیدم و طبیعتا تماشای این تمرینات می تواند تجربه مرا در مربیگری بالا ببرد. با آقای کی روش هم دیدار داشتم و برای او و تیم ملی آرزوی موفقیت کردم. تیم خوبی داریم و امیدوارم ایران شایستگی خودش را در جام ملت ها نشان دهد.

وی در خصوص شانس تیم ملی برای قهرمان شدن در جام ملت های آسیا تاکید نمود: طبیعتا ایران یکی از مدعیان اصلی است. از لحاظ بازیکن شرایط بسیار خوبی داریم و اکثر بازیکنان در اروپا بازی می نمایند، ضمن اینکه یک مربی باتجربه هم داریم. همه از تیم ملی توقع قهرمانی دارند و امیدوارم ایران بعد از سال ها بتواند در آسیا قهرمان گردد.

مهاجم پیشین استقلال تهران در خصوص وضعیت فعلی این تیم گفت: وقتی قبل از آغاز فصل چند بازیکن تاثیرگذار استقلال جدا شدند، طبیعی بود که این تیم با چالش روبرو گردد. مسئله مهم این است که آیا بازیکنان خارجی استقلال توانسته اند به این تیم یاری نمایند یا خیر؟ فکر می کنم فقط طارق همام شرایط بهتری داشته و استقلال در حال حاضر احتیاج به یک گلزن شش دانگ در نوک خط حمله دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 68

به "عنایتی: همه از تیم ملی فوتبال توقع قهرمانی دارند، استقلال یک گلزن شش دانگ می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: همه از تیم ملی فوتبال توقع قهرمانی دارند، استقلال یک گلزن شش دانگ می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید