فیلم ، انفجار مهیب در یکی از پالایشگاه های عظیم آمریکا

به گزارش ایران عکس، رسانه های خبری از وقوع انفجار و آتش سوزی مهیب بخشی از یک پالایشگاه شرکت معروف اکسان موبیل در جنوب آمریکا خبر دادند.

فیلم ، انفجار مهیب در یکی از پالایشگاه های عظیم آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، رسانه های خبری از وقوع انفجار در یک پالایشگاه نفت و گاز شرکت اکسان موبیل در آمریکا خبر دادند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، این انفجار سه شنبه شب به وقت محلی در پالایشگاه اکسان موبیل در لوئیزیانا در جنوب آمریکا رخ داد. این پالایشگاه قابلیت پالایش 502 هزار بشکه نفت خام در روز را دارد. به دنبال انفجار در این پالایشگاه، آتش مهیب و بسیار بزرگی به هوا برخاست.

مالک این پالایشگاه گفته که در جریان این حادثه هیچکس آسیب ندیده است. پست های به اشتراک گذاشته شده از این حادثه شعله های آتش به هوا برخاسته از مرکز فراوری مواد شیمیایی این پالایشگاه را نشان می دهد که از چند کیلومتری قابل رؤیت است.

مقامات آمریکایی در خصوص دلیل وقوع این حادثه توضیحی ارائه نکرده اند.

این پالایشگاه که از آن به عنوان دومین شرکت نفتی دنیا یاد می گردد، سالیانه 6.6 میلیون پوند محصولات شیمیایی نیز فراوری می نماید.

چندی قبل نیز منابع خبری از وقوع انفجاری بزرگ در یکی از تاسیسات این شرکت نفت و گاز آمریکایی در لوئیزیانا خبر دادند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 775

به "فیلم ، انفجار مهیب در یکی از پالایشگاه های عظیم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، انفجار مهیب در یکی از پالایشگاه های عظیم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید