قراردادهای دانش بنیان معافیت بیمه ای دریافت کردند

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با امضای تفاهم نامه های مختلف با سازمان ها و ارگان های مرتبط با حوزه شرکت های دانش بنیان، سعی دارد تا مسائل مرتبط با حوزه کاری آنها را مرتفع سازد. بیمه یکی از این مسائل است.

قراردادهای دانش بنیان معافیت بیمه ای دریافت کردند

پرویز کرمی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در یکی از این تفاهم نامه ها که میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تأمین اجتماعی به امضاء رسید، مقرر شد تا در راستای تسهیل کسب وکار شرکت های دانش بنیان، کلیه قراردادهای دانش بنیان که به تأیید معاونت علمی می رسند، از پرداخت ضرایب حق بیمه قراردادها معاف شوند.

وی افزود: پس از ارزیابی قرارداد و در صورت انطباق آن با فعالیت های دانش بنیان شرکت، نامه تأیید معافیت از ضرایب، توسط معاونت علمی و فناوری برای شعبه موردنظر در سازمان تأمین اجتماعی ارسال خواهد شد.

کرمی اضافه کرد: قراردادهای معرفی شده، منحصراً در خصوص موضوعات دانش بنیان مورد تایید و با معرفی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور بوده و سایر قراردادهای منعقده شرکت ها و مؤسسات مزبور طبق مقررات جاری سازمان و با رعایت قانون تامین اجتماعی محاسبه و مطالبه خواهد شد.

مشاور معاون علمی و فناوری افزود: در زیست بوم کار آفرینی فناورانه سعی معاونت بر این بوده است، که با ایجاد تسهیلات در زمینه بیمه، مالیات، صادرات و واردات، فرایند فعالیت شرکت های دانش بنیان را تسهیل کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 820

به "قراردادهای دانش بنیان معافیت بیمه ای دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراردادهای دانش بنیان معافیت بیمه ای دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید