قرنطینه معتادان متجاهر تهران به سپاه محول می گردد

به گزارش ایران عکس، مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: بر اساس پیشنهاد کمیته ماده 16 جمع آوری معتادان متجاهر یکی از نقاهتگاه های سپاه به قرنطینه معتادان اختصاص می یابد.

قرنطینه معتادان متجاهر تهران به سپاه محول می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امین شاهرخی گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر که با شیوع ویروس کرونا توسط ستاد مقابله با این ویروس موقت تعطیل شده بود و از سوی دیگر مدت ترک اعتیاد اجباری معتادان به سرانجام رسیده بود، شاهد حضور معتادان متجاهر در سطح شهر بودیم.

وی اضافه نمود: حضور معتادان در سطح شهر نارضایتی های شهروندان را به همراه داشت ضمن اینکه چهره نامناسبی از شهر و نگرانی از گسترش شیوع ویروس کرونا را درپی داشت.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به پیشنهاد کمیته ماده 16 جمع آوری معتادان متجاهر گفت: این کمیته پیشنهاد داده است تا معتادان توسط نیروی انتظامی جمع آوری شوند و در 2 مرحله قرنطینه شوند.

وی ادامه داد: قرنطینه شماره یک به معتادانی اختصاص دارد که تست اعتیاد آن ها مثبت و تست کرونای آن ها منفی باشد که این معتادان در فشافویه قرنطینه خواهند شد.

شاهرخی بیان داشت: قرنطینه شماره 2 برای معتادانی است که هم تست اعتیاد و کرونای آن ها مثبت شده باشد از این رو در یکی از نقاهتگاه های سپاه به مدت 14 روز قرنطینه خواهند شد.

وی تاکید نمود: این پیشنهاد هنوز مصوب نشده و در حال آنالیز است تا دستورالعمل های آن ابلاغ و اجرایی گردد.

شاهرخی همچنین از آمادگی بهزیستی استان تهران برای بازپروری معتادان متجاهر اطلاع داد و گفت: در هر صورت تابع تصمیم های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 999

به "قرنطینه معتادان متجاهر تهران به سپاه محول می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه معتادان متجاهر تهران به سپاه محول می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید